where to go? #1 / GALERIE CAFE LOKET

mám takových kaváren a restaurací, o kterých jsem vám podle mě ještě ani neřekla a tak mě napadlo, že udělám takovou novou "rubriku", kde vám budu o jednotlivých místech psát, ať už to bude doporučení nebo naopak, prostě vám o všem řeknu svůj názor a pohled na věc :D

dnešní článek bude věnovaný kavárně, která je furt a stále mým favoritem, protože za ten rok, co jsem v ní byla naposled jsem ještě nenašla žádnou, která by ji překonala.. už minulý rok jsem vám o ní psala v článcích z mého červencového výletování po ČR, ale zaslouží si článek i sama pro sebe:)


CAFÉ GALERIE LOKET










co si budeme povídat, zvenku vypadá jako úplně obyčejná kavárna z náměstí, že jo? ale když projdete vnitřkem na terásku, tak je to úplně o něčem jinym.. je neuvěřitelně útulná, prorostlá kytkama a bylinkama, pobíhá tam kočka, díky níž je to ještě víc "domácký" a sezení mají jak doma na zahrádce. upřímně vevnitř si to moc nepamatuju, tak o tom vám tady nic povídat nebudu, ať nejsem za kecala :D



no a tady nahoře bydlí majitelé, který obdivuju, protože nejen, že si vše pečou sami, ale ještě k tomu si i sami vyrábí všechno nádobí a dokonce je s kavárnou spojenej i obchůdek, kde všechny svý výtvory prodávají :)







takovýhle detaily/blbůstky a stejně nás všechny zaujmou.. každej jsme si tuhle paletu vyfotili a nebo dokonce se vyfotili u ní a přitom to nic není :D



uvěříte mi, když vám řeknu, že tu mají ten nejlepší mrkvový dort, co jsem kdy v životě jedla? (a já jsem velkej milovník mrkváčů!) .. nevěříte?

a když vám řeknu, že během jednoho týdne jsme si na něj zajeli 3x, už mi to uvěříte?

zhodnocení:
jídlo - 10/10
kafe - 10/10
obsluha - 7/10
prostředí - 10/10
ceny - 9/10 ( není to nejlevnější, ale je to cenově dostupný pro všechny:) )

pokud někdo z vás už byl, dejte mi vědět! :)))


                                    Niky xxx 

Komentáře

Oblíbené příspěvky