děláme, co nás baví? #chatwithniky

vy, co mě sledujete na facebooku už určitě víte, že jsem změnila práci.. dělám furt v restauraci, ale už ne v centru a místo hostesky jsem servírka. ano, já, která jsem vždycky tvrdila, že servírka už nikdy nebudu.

seděla jsem na pauze s pár dalšími číšníky a servírkami a jedna z nich prohlásila, že tohle nechce dělat do konce života, nechce být servírka a má to jen teď dočasně. je jí 20 a studuje, dá se to pochopit. jenže to samý prohlásil 40 letej španěl. a mě to donutilo se zamyslet, kdy on teda začně dělat tu "pořádnou" práci? kdy je ten správný čas a není už moc pozdě..? má to vůbec ještě nějakou budoucnost?

když jsem byla malá, pamatuju si asi ve 4.třídě, chtěla jsem být spisovatelka. možná jsem to jen okopírovala od kamarádky ze třídy, nevím, ale vzpomínám, že jsem měla neskutečnej štos papírů v gumičce a producírovala jsem se s tím po škole jako královna. asi druhá Božena Němcová nebo co. psala jsem totální nesmysli, ale měla jsem dobrou slovní zásobu a bavilo mě to. ale pak jsem přesedlala na veterinářku, po který jsem podle mě toužila jen do doby, než jsem na zahradě viděla mrtvýho holuba.

na střední školu jsem chtěla jít na mechaničku..díky bohu, že mi to máma nedovolila.. bych teď asi čistila vejfuk nebo já nevím :D no a můj obor ve finále byl management cestovního ruchu. protože jo, cestování je to, co mě baví a to, čím se chci živit.. jenže jak?

když spojím svojí lásku k psaní, vyjadřování se, vypovídání a cestování v jedno, tenhle blog je ideál. můžu se tu rozepisovat jak chci, kdy chci, když budu cestovat, tak to mám vždy kam dát a koho inspirovat.. ale to mě přece neuživí. a s prací, kterou teď dělám nemám ani čas na to někam odcestovat.. takže co teď? jak se odtud vyhrabat? práce. kterou chci já, chce dnes každej druhej. je to easy, založit si blog a instagram, přidávat tam ty vypulírovaný fotky, na kterých to vypadá, že jsme všichni strašně krásný a šťastný, snídáme avokáda a pijeme jen ledový kafe s papírovým brčkem, protože přece šetříme planetu. potom odjedeme na dovolenou, ukážeme vám naší super postavu v moři s nafukovacím donutem nebo jednorožcem, dál vám sdělíme jak se mažeme jen krémem, se kterým ovšem máme spolupráci, ale samozřejmě je to nejlepší krém na světě no a nakonec pijeme šáňo po cestě domů ve first class v letadle, od jehož společnosti jsme dostali let zadarmo, abychom vám všechny tyhle cenné informace a fotky mohli ukázat. jo? to je to, co vás/nás baví?

baví vás, že jsou všichni stejný? každý měsíc se propaguje jedna a ta samá věc od všech blogerů najednou? 

já tohle nechci. já chci být užitečná, chci psát recenze na letecké společnosti, na hotely, restaurace, na známý i neznámý místa, chci vám ukázat věci, který ještě nikdo třeba neukázal, ale zároveň to chci prožívat a být tam v ten moment. nechci všechno štelovat jen pro to, aby to dobře vypadalo, nebo psát mega super recenzi, aby mi ti dotyční dávali víc věcí zadarmo..

ale místo toho tady sedím na terase, v Londýně, unavená po dnešní směně a po náročnosti zákazníků, sním o práci jako cestovní blogerka, ale jediný, co mě čeká je zítra brzo vstát a dát si opět celodenní šichtu. 

tak mě zajímá, co chcete dělat vy? co je váš sen, plán, cíl.. nebo už děláte svojí vysněnou práci? dejte mi prosím, prosím vědět, moc mě to zajímá a zároveň potřebuju motivaci! :))

krásný víkend!

                                Niky xxx 

Komentáře

  1. Nejím avokádo, nikdy jsem nebyla ledové kafé brčkem, na instagram dávám, co se mi líbí. Píši o tom, co chci a jak věci vidím. V životě jsem si přála být taky užitečná, ale viděla jsem to spíš v pomáhání lidí než v psaní recenzí tedy. Nyní pracuji s dětmi, cestuji, studuji školu, která mě baví. A to mi je šestadvacet, kdybych se měla usadit a zakládat rodinu, ale žiji nyní tak, jak si přeji. Nic neplánuji ani vysněnou práci nemám. JSEM NYNÍ SPOKOJENÁ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je super! :) moc ti přeju, ať jsi furt takhle spokojená, hezky se to čte :))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky