Merry Christmas 2018

všechny vás moc zdravím a jako první bych vám chtěla popřát krásný Vánoce, hezky si odpočiňte s blízkýma a pořádně se přejezte🤭 já mám Vánoce letos úplně naruby. poprvé v životě nebudu doma, nebudu s rodinou a nebudu jíst řízek s br.kaší... ani linecký nemám! 


každopádně se s váma musím o něco podělit😄 pár týdnů zpátky jsem u nás v Lidlu viděla vánoční stromky a rozhodla jsem se, že když už teda ty Vánoce trávím v Londýně, tak si to udělám aspoň krásný, že jo? jenže jsem jela na kole z práce a podle mě bych i se stromkem domů nezvládla dojet. každopádně doma jsme se se spolubydlícíma domluvili, že se na něj složíme a já ho koupím v tom lidlu.. no jenže co myslíte? od té doby je tam neměli. ani jeden! jen pár ošklivých smutně vypadajících věnců. nevadí, najdeš ho jinde říkali.. to bude easy říkali..

3 týdny jsem sháněla jak divá a furt nic, až mi jednou kamarádka z práce poradila obchod, něco jako český Obi nebo Hornbach, že tam mají supr výběr živých stromů a krásný ozdoby. tak mi dala zase trošku naděje a hned první den volna jsme se tam s Gusem vydali.


to byla tragédie.


při vstupu do obchodu jsem si říkala, jak je to boží, hned se mi tam líbila vánoční lucerna, měli tam super sekci s jídlem, hračkama a ...that’s it. 


vylezli jsme ven do sekce zahradnictví, kde byla jedna jedle, která vypadala docela fajn, ale nikdo tam nepracoval, tak jsem musela dovnitř se zeptat prodavačky, jestli mi ho někdo zabalí do té sítě, protože autobusem přece nepotáhnu obří otevřenou jedli, logicky. prosím vás paní ani nevěděla, že tam nějaký stromy prodávají a řekla mi, ať si ho zabalím třeba do igelitky 🙏🏼 pak nám zavolala pána, kterej mi řekl, že to mám jako pěkně blbý, protože ten není na prodej a musím si koupit jinej, kterej už je zabalenej v síti, ale nemůžeme ho rozbalit a podívat se na něj (abychom věděli, jestli za těch 40£ vůbec stojí), protože už by nám ho nikdo zpátky nezabalil.. 


no já už byla zoufalá a prostě jsme ho vzali, risk je zisk, ne? ve finále žádný drama, strom je krásnej a hezky voní, jen u špičky je trošku holej, ale to se dá přežít. tak teď už jen ozdoby, ale to všichni víme, že sehnat je je hrozně jednoduchý.


aha, jsem v Londýně, tady to jednoduchý není. byla jsem v 73858372 krámech a ozdoba ani jedna!!! žádná!!! NIC!! já nevím, jestli mi letos ty Vánoce prostě nejsou přány nebo co se to děje, ale já byla snad všude a našla jsem jen světýlka. barevný. který nenávidím☹️ 


no dopadlo to tak, že jsem objednala 2 balení ozdob z amazonu a zaplatila šílený poštovný za to, aby to vůbec přišlo aspoň do Vánoc.. a přišlo, mám je, jsem spokojená a taky už vím, že příště už žádný Vánoce v Londýně nechci. 


fakt si važte toho, co máte a toho, kde jste, protože to je úplně nejvíc.. ❤️ z tohohle důvodu taky nevyšly žádný vánoční články, protože to poprvé neprožívám a navíc dárky ani nemám, tak vám nemůžu ukázat nápady a nebo jak je zabalit :D . 


tak ještě jednou Veselé Vánoce a buďte šťastný! :) 🎄


Komentáře

Oblíbené příspěvky