proč s Gusem pořád tvrdneme v Londýně part 3 / #CZECHMEX

minule jsme skončili u toho, jak jsme se chtěli brát a nešlo to i přes to, že jsem sehnala ty "proof of address"..

na matrice nám pořád dokola opakovali, že to nestačí, že potřebujeme další důkazy, další papíry, další tohle a další tamto.. já už z toho byla vyčerpaná a řekli jsme si, že to tak ted asi má být a že bychom toho asi měli prozatím nechat a uvidíme, co se stane dál.

to jsme ještě netušili, co se fakt stane dál.. kéž bychom to mohli vědět dopředu a nějak se na to připravit nebo to zkusit ještě zachránit, ale bohužel.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




na konci dubna jsem dala výpověd v Big Easy (restaurace, kde jsem skoro rok pracovala jako servírka) a řekla jsem si, že se ted nikam hnát nebudu, mám našetřený peníze a jsem ze všeho tak vyštavená, že sice práci hledat budu, ale nevezmu hned tu první, co se naskytne, jestli se chápeme. v podstatě neudělám to, co jsem doted dělala a fakt si dám záležet, aby ta práce stála za to a nechodila jsem furt domů vyčerpaná a nespokojená a taky abych v ní vydržela déle, než jeden rok.

volno jsem si užívala, byli jsme čerstvě přestěhovaní, tak jsem zabydlovala byt, když byl Gus v práci, tak jsem mu vyvářela.. dokonce jsem i odjela na pár dní do Prahy, chodila hodně na procházky a na kafíčka, venku bylo krásně. bylo to tak super, že se mi do žádný práce ani už nechtělo :D

na konci května jsem ale měla pohovor, v takový "fancy" marketingový firmě, kde jsem postoupila do dalšího kola, pak ještě do dalšího a v jeden takovej supr čtvrtek mi řekli, že mě berou a že v pondělí v 8 ráno nástup. těšila jsem se. nikdy jsem nic takového nedělala, tak to bude úplně jiný a budu muset chodit slušně oblékaná, tak to bude sranda..

jenže pak se stala sobota.

oba jsme vyjeli s Gusem na kolech stejným směrem, jen já se oddělila do fitka a Gus pokračoval do práce. po cestě z fitka jsem šla nakoupit pár věcí do Asdy a všimla jsem si nějaké pálivé omáčky, co tam prodávali za pár Kč, tak jsem mu je vyfotila, jestli to mám koupit.. a nedostala jsem odpověd. stála jsem tam jak trubka mezi regálama a čekala na sms :D po 10 min jsem mu napsala, at si teda trhne nohou ( stejně jsem jednu koupila ) a jela zpátky domů.

vycházím schody do bytu a přijde mi sms od bejvalé kolegyně z práce, kde pracuje Gus, že Guse chytli a že jsou s ním ted zavření v kanceláři.

"kdo ho chytil? o čem to mluvíš???"  " héééj, halooooo " ... " můžeš mi říct, co se děje?? "  chudák holka, dostala ode mně asi 20 takových zpráv během 2 minut.. panikařila jsem, podlomily se mi kolena a vůbec jsem netušila, co si mám představit..

každopádně se ten rok dělalo hodně imigračních kontrol v restauracích po Londýně a tenhle den si zrovna vybrali Bubbáč. a Gus měl zrovna směnu.. takže ho požádali o doklady a bylo vymalováno.


pokračování příště... xxx





Komentáře

Oblíbené příspěvky