První týden na lodi! / #czechmex

Teda já vám povím...vlastnit lod je pěkná makačka. Máme ji teprve 2 měsíce, ale ještě jsme se nezastavili :D

Abych ale nepředbíhala, naposled jsem vám nedořekla, co se nám stalo. Teda jinak, neřekla jsem vám co všechno se nám stalo. 

Koupili jsme lod s tím, že hned vyrazíme do Londýna. Cesta měla trvat cca 2-3 týdny, tak jsme si sbalili krosnu a kufr, aŤ jsme ready. Bývalý majitel lodě nám řekl, at zůstaneme přes noc v té maríně, kde měl lod zaparkovanou, abychom vyrazili ráno, až nám ukáže jak funguje motor, zkontrolujeme olej, naftu atd., atd. Super.

Druhý den ráno vyrážíme, máváme si se všema z maríny, protože už se určitě nikdy neuvidíme. Hahahaha. To jsme netušili, že budeme sousedé na minimálně 2 další měsíce. Bývalý majitel nám v rychlosti ukázal jak se rozjet a jak zatáčet a tím to haslo, už to bylo jen na nás. To, že se má jet po pravé straně kanálu a ne po levé jako na silnici jsme zjistili až po tom, co nás sjel nějaký pár, který jel naproti a to, že se tiller ( dlouhá tyč, kterou se zatáčí ) točí doleva, když chcete jet doprava jsme zjistili, až když jsme to málem nabořili do zaparkované lodě po straně. 

No a tak si tak jedeme... a jedeme... já vše fotím, natáčím, protože přece řídíme lod!... a najednou bum, motor v prdeli a černý dým jako bychom dělali táborák z plyšových medvídků.. a tím jsme dojeli. Bylo to asi půl hodiny od maríny, motor nenastartoval, černý dým pokračoval, Gus panikařil, já šílela...

Volali jsme bývalému majiteli - nic. Volali jsme do maríny - nic. Po 2 hodinách jsme se do maríny dovolali a oni nám poslali kluka, co nám přijel zkontrolovat motor a řekl, že je to v háji, budeme potřebovat nějakou součástku, kterou nám on objedná a pak se to vyřeší. Po tomhle hned odjel a už jsme o něm neslyšeli. Druhý den voláme znovu, protože jsme na odlehlém místě, bez elektřiny, já musím pracovat, ale nenabíjí se mi počítač, nemáme nic k jídlu, mobily se vybíjí, no super situace. Až nakonec přijel další klučina z té maríny na své lodi s provazama a odtáhl nás. Nikdy jsem neviděla lod táhnout další lod, ale byl to docela zážitek, málem jsme se převrátili! Kluci by řekli, že dramatizuju, ale nedramatizuju, vše v lodi popadalo na zem a pravá část lodě byla nad vodou, fuj!

No a tak jsme skončili opět v maríně, kde to všechno začalo. Trávili jsme dny uklízením, drhnutím všeho a praním prádla v kyblíku asi týden, dokud jsme nemuseli zpátky do Londýna vyklidit a předat byt. Museli jsme jet vlakem, protože jsme stále čekali na záhadnou součástku, o které už jsme nikdy dál neslyšeli, aby se mohl opravit motor.

Mezitím co jsme byli v Londýně v bytě, tak jsme oba onemocněli a padli. nebyli jsme schopni vylézt z postele asi týden, šílený, asi corona. Kluci v maríně se nám mezitím postarali o lod a vysvětlili, že potřebujeme nějaký sensor a když si ho objednám sama, vyjde to levněji. Tak jsem ho objednala. Po příjezdu zpět do maríny mi bylo řečeno, že ten sensor není potřeba, protože u motoru už jeden celou dobu je a já právě vyhodila 20 liber. Fakt levnější tyjo, stálo to za to. 

No a od té doby jsme tady. Daleko od Londýna, bez funkční lodě, bez všech našich věcí, které jsou u kamaráda v bytě a bez práce. Díky coroně jsem na furlough, což znamená, že nepracuju a stát mě platí 80% .

Víc vám povím příště :)






jediný kus nádobí, co jsme si přivezli a rýže z pytlíku z Lidlu..tak jsme se stravovali první týden :D

takhle jsem prala.. okamžitě jsem si začala vážit praček, je to nejlepší věc na světě!




Niky xxx 

Komentáře

Oblíbené příspěvky