Zapojila jsem se do soutěže s Heurekou! / mojeprvnísoutěžever

Od té doby, co mám blog jsem se poprvé rozhodla zapojit do nějaké soutěže s ním spojené a proto soutěžím o nábytek a vybavení na Heureka.cz a jak určitě víte, momentálně nepotřebujeme nic jiného než přesně tohle, abychom si dovybavili rozestavěnou lod, které víceméně chybí už jen nábytek a doplnky.

Brzo vám rozepíšu veškeré pokroky s lodí ( ten největší  pro mě je, že jsme se ještě nepotopili haha :D ), ale bude to na několik článků, jelikož jsme se rozhodli ji celou zevnitř rozbourat a přestavět, takže jsme nějakou dobu bydleli na staveništi a  ted jsme ve stádiu, kdy víme, která část je obývák, kuchyn a která je pokoj, ale nemáme v obýváku na čem sedět, kam si položit jídlo/pití, nemám kde pracovat na počítači a v pokoji si zase nemáme kam uložit oblečení a další věci.

Vzhledem k tomu, že jsme stále v maríně a ne na cestě do Londýna, tak se spíš staráme o venek lodi, protože tu máme sousedy, co nám se vším pomáhají a půjčují nám různé nařadí, takže natíráme střechu, myli jsme lod, leštili a taky jsme ji konečně přejmenovali! Ale o tom všem až v dalších článcích :)

Soutěž s heurékou je o tom, že si tu vysním pokoj a vybavím si ho doplnky z www.heureka.cz , tak já se rozhodla pro obývák a jdu vám o tom něco říct :)


Ráda bych vám přidala fotku obýváku, ale opravdu je to jako na stavbě, takže to nechcete vidět.. zkusím vám ho ale popsat. Zatím v něm máme podlahu a kamínka, který jsou uprostřed obýváku u zdi a naproti kamnům máme "gauč" ( 2 krabice vedle sebe, na kterých sedíme ) a tím to hasne. Zdi jsou natřené na bílo, ale zejí prázdnotou a jak už jsem řekla, nemáme žádný odkládací prostor, prostor na práci a tak. Takže! :D


Nejdůležitější ze všeho je podle mě gauč. Kdybych byla sobec, pořídila bych si jen něco takového jako je tohle závěsné křesílko..bože, na něm by se mi četlo úplně nádherně :D , ale sobec nejsem (...určitě?) a tak bych nám sem pořídila takovýhle rozkládací gaučík, kde by spala návstěva a zároven bychom mohli využít ten prostor pod ním, dala bych pod něj nějaký košíky plný dek a povlečení, protože těch mám tolik, že bych na to snad potřebovala další lod :D


achjo, chci být sobec... odkaz na boží křesílko je tady :)





potom samozřejmě nesmí chybět koberec, že jo? Gusovi se ani jeden nelíbí, ale to je přece jedno, on neví, co je dobrý... a já si klasicky nemůžu z toho množství koberců vybrat, ale chtěla bych něco takovéhleho, jen čtverec a ne kruh.. každopádně to se zařídí haha :D



mimochodem ta sedačka bude plná polštářků.. to jsem zapomněla dodat :D


podle mě je na lodi kotva nutná..odkaz zde :)
ta barva 😍odkaz zde :)                            


a TENHLE? aspon 5x prosím! odkaz zde, ale nevykoupit, jasný? :D 

dál bych nám pořídila malý konferenční stolek na odkládání pití a tak..hlavně toho pití :D

odkaz TADYYYYY :)

taky se stal zázrak a našla jsem stolek jak dělaný pro ten malý prostor naší lodě, je rohový a vím přesně, kam bych ho dala, aby nepřekážel a já měla kde pracovat! jupíííí

vyrábí ho i ve světlejším dřevě, odkaz zde :) 



k tomu stolku bych si prosila takovouhle židli... ta je boží, co? odkaz zde :)

a jako poslední pro mě důležité věci jsou poličky a rostliny.. přidám vám jen fotky toho, co si tak nějak představuju, tak schválně, jak to jednou celý dopadne.. :D


našla jsem si taky tunu nádherných lampiček a lustrů, ale to tady na lodi bohužel neexistuje, protože nebudeme napojení na elektřinu a budeme mít jen solární panely, který by to bohužel neutáhly, takže tímhle končím :) samozřejmě mám miliardu dalších nápadů, ale zase to nebudeme přehánět v jednom příspěvku, né? :))













Děkuju Heuréce za to, že jsem si mohla aspon virtuálně vybavit obývák, moc mě to bavilo! 

Tak zase brzo s dalším článkem...

Niky xxx 

Komentáře

Oblíbené příspěvky