Amazing lime cupcakes

LIME CUPCAKES 


________________________________________________________

vypadá to, jako když poslední dobou nedělám nic jiného, než že vařím nebo peču, co? bohužel to není pravda, akorát když mám volno, tak ho většinou trávím tím, že peru, poklízím nebo právě vařím a peču, ale nedělám nic zajímavého, o čem bych vám mohla psát a informovat vás :D

měla jsem původně v plánu udělat brownie nebo nutellové cupcaky, ale měli jsme doma 3 tuny limetek, tak jsem se rozhodla zkusit něco nového a neohraného a vyšlo mi to, jsou boží a všem doma chutnají, tak mám radost :)))

budete potřebovat:

  • 1 a půl hrnku mouky, já používám anglickou PLAIN FLOUR na všechno, nevím, jestli je to česká hladká, ale tipuju, že ano :D
  • limetkovou kůru, já tam dala kůru z půlky limetky
  • 1 a půl lžičky prdopeče 
  • 1/4 lžičky soli
  • cca 110g másla
  • 3/4 hrnku cukru
  • 2 vejce
  • 1 lžička vanilkového extraktu
  • 1/2 hrnku mléka
na polevu:

  • hrnek másla
  • 5 hrnků moučkového cukru
  • šťávu ze 2 limetek
  • kůru z obou limetek, část vmícháme do polevy a část si necháme na zdobení


  1. v jedné míse si připravíme mouku, kůru, prdopeč a sůl a dáme stranou 
  2. v druhé vyšleháme máslo s cukrem a pak přidáme vajíčka a vanilku
  3. postupně vmícháme mísu s moukou do druhé mísy a na závěr přidáme i mléko
  4. naplníme košíčky do půlky a dáme péct na 15-20 minut 


poleva: 

- našleháme si máslo 
- přidáme šťávu z limetky 
- hrnek po hrnku přidáváme cukr a pořádně mícháme
- na závěr opět nastrouhanou kúru a máme hotovo :)


prosím ukažte mi vaše, pokud je budete mít v plánu péct a dejte mi vědět, jak vám chutnaly :)




dobrou chuť! :)

                                Niky xxx 

Komentáře

Oblíbené příspěvky