new flat tour, finally! :)

2 měsíce vám slibuju, že až budeme mít byt hotový a pořádně zařízený, tak vám ho ukážu dopodrobna, ale ono kdybychom měli čekat na to, až bude podle mých představ, tak se nedočkáme a nebo by nám do té doby skončila smlouva :D


byt miluju, miluju i tu lokaci, miluju na něm všechno, to jak je prostorný i vybavený, moderní.. ale tím, že poprvé v životě bydlím s přítelem a máme spolu tak nějak plány i do budoucna, tak se mi nechce dávat moc peněz do vybavení tohohle bytu, když vím, že nejen ten byt, ale celkově Londýn časem opustím, tak bych tu stejně musela vše nechat a tak si radši počkám, až se sestěhujeme někam třeba jen sami spolu a to bude teprve byt podle mého gusta :D

navíc tady nebydlíme sami, je tu i Natálka a Bernardo a každý máme jiný vkus a já jsem ten typ, co miluje mít plno serepetiček všude možně a Naty je zas ten typ, co chodí a přerovnává každou blbost o milimetry, protože jí tu vaděj.. tak to bychom se nikdy neshodly s tím, co já bych tu všechno chtěla mít.

tohle je moje nejoblíbenější část našeho pokoje :) 

hvězda: IKEA v Praze
světýlka: Primark
mops: Gustavo mi ho vystřelil ve Winter Wonderland
volkswagen: obchod The Range
vonné tyčinky: Rituals a jsou nejlepší!

povlečení: Amazon
polštářek srdce: IKEA


světýlka jsou z TK MAXX, dostala jsem je už k Vánocům, ale až dnes jsem se dostala k tomu, si k nim konečně vytisknout ty fotky :D

moje oblíbená část bytu, tahle nádherná kuchyň :) než jsem ji vyfotila, tak jsem se rozeběhla, že schovám pář blbinců, co je tu poházených, ale pak jsem si říkala, že to nemá smysl, protože furt nadávám na lidi, co se snaží ukazovat, jak dokonale žijou a jak dokonalý mají životy i když to tak většinou není, tak jsem nechtěla být jednou z nich :D prostě se nám tu valí hadr no.. a je tu pár drobečků no.. to je toho :D

tyhle boží kořenky jsem dostala od Gustava, dokonce mi i natřel víčka na růžovo, akorát to na té fotce nevynikne :)

polštářků na gauči si nevšímejte, zrovna dnes jsme se s Naty rozhodly, že je časem obměníme za nějaký nový a hezčí, tyhle jsou už takový moc použitý :D


od kamarádů jsme dostali tuhle knihovnu, tak z poloviny je to knihovna, další čtvrtka je odkladiště a ze zbytku si kluci udělali bar no... :D

náš aktuální nádherný výhled z terasy :)))

a naše hlavní koupelna. v bytě jsou 2, jednu má v pokoji Bernardo, ale jeho a Naty pokoj vám fotit nebudu, protože to není moje, že jo... :D 

tak snad se vám těch pár fotek líbilo, mě jen teda trošku mrzí, že ta postel vypadá tak neupraveně, já se fakt snažila ji hezky ustlat.. ale ono je to prostě asi rozbitý :D (dělám si srandu)

tak vám přeju hezký páteční večer a krásný víkend! 

pac a pusu,               Niky xxx


Komentáře

  1. Krásný byt. Mohu se jen tak pro info zeptat, na kolik tě vyjde nájem v takovém hezkém bytě v Londýně?

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :)) dohromady nás tu bude 5 a každého to stojí 370£ měsíčně, což je úplně boží, protože předtím jsem platila 360£ a to jsem jen sdílela miniaturní pokojíček s kámoškou, v baráku s dalšíma 7 lidma, bez obýváku a tak :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky