my 4th month in pictures / may



krásné úterý! :)
chcete se zasmát? 4 dny v kuse tu bylo úplné léto, až 28 stupňů, prostě nádhera..a já zavřená v práci all day, každopádně dnes mám volno a víte co? je zataženo a chladněji, díky moc! :D ale já si nestěžuju, sedím ve své oblíbené kavárně, pozoruju lidi, píšu článek, poslouchám písničky a jsem šťastná :)

květen byl asi nejlepší měsíc zatím.. měla jsem tu kamarádku na pár dní, vrátila se mi Natálka, byla tu mamka s tátou na otočku, já byla v praze, řídila jsem své auto,  měli jsme super počasí, naučila jsem se nosit rtěnku, jíst salát, párkrát jsme si vyrazili s lidma z práce, koupili jsme lístky na Justina Biebera v Hyde Parku, budeme kupovat lístky na color run v Londýně..vážně si nemám na co stěžovat! :))

a jak se máte vy? :)

než se pustím do fotek, už mě sledujete na instagramu a facebooku? :)))

instagram - smithnicole7
facebook - https://www.facebook.com/xnicolesmithxo/







zásoby... :D





květen pro mě byl ve znamení jídla..hodně jídla..nezdravého... :D


může mi někdo prosím vysvětlit, komu jsem teda podobná? někdo mi řekne, že jsem celá máma, někdo naopak že celý táta, někdo zas že mám postavu mámy, ale obličej táty..někdo naopak..... :D tak já nevím?

Natálka mi z dovolené poslala dopis, který dorazil asi 3 týdny po ní :D
k téhle fotce bych ráda něco řekla..letěli jste někdy v British Airways v bussines class? já minulý týden do prahy.. a jelikož je to "vyšší třída", tak dostanete i snídani..no a já seděla v poslední řadě v té bussines třídě, takže než se na mě dostala řada s výběrem snídaně (vegetariánská nebo full english breakfast - nejím maso jen tak mezi námi), tak ta vegetariánská došla. takže díky moc, dala jsem si pečivo.. jo a ten croissant byl ve skutečnosti veliký jako můj malíček, ta fotka zkresluje :D
moje nejmilovanější ženský na světě!
nejsem ujetá na buldočky, ne?
Ecuador, Česko, Columbie, Česk, Itálie, Anglie.. tohle mě baví, nikdy jsem nepoznala tolik lidí z různých koutů světa, miluju jejich přízvuky, jejich životní příběhy, jejich povahy a to, jak je každý nějaký, svůj, originální a přes to jsme si všichni něčím podobní :)

když jsem přidávala ty fotky, tak jsem si uvědomila, že tenhle měsíc jsem se hodně věnovala focením samu sebe s lidma, tak se omlouvám .D mějte hezký den!

                                  Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky