výročí 2 roky / mexická fiesta

už je to 2 roky, co jsem s Gustavem. 2 roky. já to nechápu, jak to může tak strašně utíkat?

pamatuju si moje začátky v Londýně a moje první narozeniny tady, slavila jsem 22. a Gustavo mi domluvil v restauraci oslavu, na kterou přišli lidi, se kterýma se dneska už zase ani nebavíme, možná že už si je vlastně ani nepamatuju.. a přitom je to jen 2 roky zpátky. a ted už tady oslavím třetí narozeniny.

no každopádně narozeniny ještě neslavím, ale druhé výročí s Gusem jo. měli jsme krásný den. byla neděle, venku krásně, tak jsme vzali kolo a jeli na mexickou fiestu tady v londýně, což byl prostě festival plný mexičanů, jídla a pití a bylo to moc fajn :))




v areálu bylo na výběr z několik stanů sloužících jako bar, ale vzhledem k tomu, že každý koktejl v sobě měl tequilu a s tou já se moc nekamarádím, tak pro mě bylo hrozně těžký si vybrat, protože jsem se bála, že mi to nesedne.. :D ale nakonec jsme si vybrali tenhle bar kvůli tomu, do čeho koktejly dělali, viz video a fotky níže :)


                                    doufám, že vám půjde video pustit..


pokud jste neviděli video, ráda bych vám popsala, že tenhle bar jsem si vybrala proto, že servírovali koktejly v těhlech jak kdyby květináčích, ale samozřejmě ten koktejl, co jsem si objednala já byl jedinej ze všech, kterej servírovali v papírovým kelímku.. rozumíme si, jo? chápete jak moc jsem byla zklamaná? :D 


naštěstí Gus svůj nedobrej koktejl v hezkym květináčku dostal a když se zeptal barmana, jestli si ho můžeme odnést domů, tak barman řekl, že ne a mrknul u toho (což v překladu znamená: jako neměl bys, ale seš mexičan, tak je jasný, že si to stejně odneseš :D ) 


neměli jsme hlad, tak jsme jen pili a sledovali to dění okolo, mexičany co zpívali a dělali nějakou show a když jsme si říkali, že už teda půjdeme, tak jsem zahlédla ceduli, že prodávají tacos s kaktusem.
 jako fakt.
s kaktusem.
to jsem v životě neslyšela i přes to, že je to v mexicu hodně populární mezi vegetariány nebo prostě obecně lidi, co mají rádi kaktus.. tak jsem se rozhodla po dlouhém odhodlávání, že to chci teda taky zkusit. no a když jsem dorazila ke stánku, tak už měli vyprodáno..


ve finále jsme zjistili, že měli tyhle poslední kousíčky kaktusu, tak mi jeden i s ananasem ugrilovali a teda nevím, jak na to mám reagovat :D zezačátku mi to chutnalo, ale asi třetí kousnutí se mi navalilo a začalo mi vadit, že ten kaktus vypadá tvarově jako jazyk a nedokázala jsem to jíst, tak to dojedl Gus.. :D možná kdybych to dostala do tortilly tak, jak to má být, tak třeba by mi to chutnalo, ale takhle za mě spíš ne.


pamatujete si někdo, jak jsem vám sem dávala recept na to mexický pivo Michelada? odkaz tady .
tak to tam taky servírovali, ale samozřejmě když Gus dopil koktejl a rozhodl se, že je čas na Micheladu, tak jim došel rajčatový džus, který je v podstatě to nejdůležitější. no a Gus mi řekl, at vám to vyfotím, abyste věděli, jakej se k tomu receptu hodí nejvíc, je to tenhle džus s příchutí nějakých mušlí nebo cosi, tomu radši nerozumim :D


a jelikož se mi nechtělo vařit, tak jsme se šli najíst do hospody Wetherspoons, kde dělají nejlepší veggie burger ever, už jsem vám tu o tom myslím taky psala a ne, normálně tam triple burgry nedělají, ale Gustavo je trošku otesánek. :)

festival se konal v Guildhall Yard a opakuje se to každý rok, tak pokud vás někoho zajímá mexická party, tak tam určitě zajděte :)

a jak bych zhodnotila 2 roky ve vztahu s mexičanem?
jsem furt stejně přiblble zamilovaná. a štastná :)

te quiero mi amor. 

N xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky