Potřebuju vaši radu / #chatwithniky



Zdá se mi to neuvěřitelný, ale fakt vydávám článek v den, co jsem slíbila. Vím, že jsem slíbila přidat pokračování o naší situaci s Gusem, ale už se s tím příběhem blížíme do konce, tak s tím chci ještě počkat a trošku to promixnout i s něčím jiným. ( prvních pár dílů TADY, TADY a TADY)

Tentokrát vám nemám ani tak moc co říct, spíš mám prosbu a chci, abyste mi pro změnu něco řekli vy, protože vím, že tu mám lidi, co to čtou, ale přála bych si tu mít nějakou komunitu, se kterou budu pravidelně komunikovat, chtěla bych vědět, co vás zajímá a co pro změnu moc ne a tak :)

Znovu se stručně představím pro ty z vás, co jste tu nově a nevíte, o co jde :D

Jmenuju se Nicole, jsem narozená v Praze, ale táta je angličan, takže mě to vždycky táhlo do Anglie a tak jsem se před 3 lety odstěhovala do Londýna.
  • Miluju zvířata (od té doby, co jsem v Londýně tak trpím, protože to je poprvé za život, co nežiju se psama a ničí mě to)
  • Miluju focení, asi jako dnes už každý.. mám v mobile kolem 20 000 fotek za poslední asi 2-3 roky, takže jsem trošku extrém podle mě.
  • Miluju péct. Ježiš já to tak miluju, to je podle mě jedna z nejvíc uklidnujících věcí ever. A začala jsem docela i vařit, od té doby co jsem s Gustavem, on by si totiž nevystačil s nudlema s mákem haha (nejím maso), takže mám v rukávu i pár receptů.
  • Cestování. Chci vidět celý svět, ale zároven se posledních pár let bojím létání, tak to bude ještě legrace, jak já ten svět jednou procestuju… :D 
  • Dělala jsem 5 let servírku a už bych to nikdy, NIKDY, N I K D Y dělat nechtěla.
  • Jsem trošku oldschool, co se vztahů týče a měla jsem za svůj život 7 let jednoho přítele a ted mám už 2,5 Gustava. A nikoho jiného už neplánuju :D 
  • Jsem zasnoubená s Mexičanem.
  • Učím se španělsky. Učím se to asi týden na aplikaci DUOLINGO a umím už říct asi 10 vět, takže si docela gratuluju.
  • Jezdím hodně na kole, většinou, když někam potřebujeme, tak místo metra nebo autobusů prostě jedeme na kole.
  • Chodíme rádi do fitka, Gus tomu docela rozumí, tak dělám, co mi řekne :D
  • Miluju psát. Jo a mluvit asi ještě víc, ale to už lidi unavuje, jsem schopná mluvit x hodin v kuse a 20x zapomenout, kde jsem skončila. Ale to psaní zvládám krotit, tak se nebojte :D
  • Pracuju pro BOLT jako Operations Admin. Mám konečně “kancelářskou” pozici a MILUJU TO!
  • Jsem úchyl na uklízení, ježiši prosím, chtějte po mě tipy na čistící prostředky a tak!!
  • Miluju tiskat fotky a dělat různá alba a scrapbooky.

To asi stačí, nějak jsem se rozvášnila hahaha.

Moje otázka zní:

Co vás baví číst? Co vás zajímá?
Je něco konkrétního, o čem byste chtěli, abych vám řekla?

Třeba recepty na pečení, vaření. 

O mém vztahu s mexičanem (kulturní rozdíly, mexické zajímavosti apod.)

Víc o žití v Londýně ( kolik tu stojí bydlení, kolik je potřeba na vyžití měsíčně, kolik se tu dá vydělat? )

Tipy na uchování fotek a vzpomínek v albech ( odkud mám alba, lepítka, kde tiskám fotky apod. )


Můžete mi prosím všichni napsat komentář, zprávu, email, poslat holuba, to je jedno, prostě něco o tom, co vám tu chybí, čeho byste chtěli víc, co vás zajímá a co vás zatím zaujalo nejvíc?

Budu moc ráda za každý komentář, moc to ocením.

Děkuju! Niky xxx



P.S. Přidávám odkazy na můj INSTAGRAMFACEBOOK STRÁNKU . Klidně mi zanechte zprávu tam :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky