BLÁZNIVÝ STĚHOVÁNÍ / aneb kde všude jsme bydlely a kde jsme to zakotvily

Ahooj:)

poslední dobou jsem byla každý den v práci většinou až do zavíračky, takže domů jsem se dostávala kolem půl 1 v noci, šla rovnou spát a druhý den nanovo, takže jsem se nedostala k tomu sem něco napsat, ale neustále jsem na to myslela a přemýšlela, co napíšu jako další a rozhodla jsem se, že vám ukážu v čem bydlíme a v čem jsme bydlely za celou tu dobu, co tu jsme :)

Už jsem zmiňovala, že když jsme přiletěly, ubytovaly jsme se v airbnb na 4 dny s tím, že si do té doby najdeme bydlení, což se nestalo, tak jsme se přestěhovaly do druhého airbnb a když se nad tím teď zpětně zamyslím, tak je to dobře, protože z těch možností, co jsme měly zezačátku bychom musely jednu vybrat a to byly tragédie, takže bůh byl s námi, nechal nás utratit x tisíc navíc, ale zase jsme díky tomu našly pokojík, ve kterým bydlíme doteď.. už měsíc a půl!

1. Airbnb v Shepherd's Bush















Já to tam milovala, fakt. Měly jsme maličký studio, který bylo ale skvěle vymyšlený, takže když pomineme 4 kufry, tak jsme měly dost prostoru na všechno, postel byla super, spalo se mi tam jako miminku :D měly jsme televizi, jednoduchou, ale fajn kuchyň,velkou sprchu, GAUČ! a prostě to bylo fajn. Okolí bylo taky super, asi 4 minuty chůze byla stanice metra Goldhawk Road station se super dostupností přímo do centra. Prostě to bylo fajn a vážně jsem si přála, aby byla možnost si to studio pronajmout na dýl, třeba na půl roku normálně se smlouvou a ne jen takhle jako v podstatě hotel, ale bohužel no :(

2. Airbnb ve Willesden
















to byl výhled z terásky :D
Z tohohle airbnb jsem byla teda pěkně nešťastná.. za prvé už jsem byla unavená z toho věčnýho hledání bytů a z toho, jak nám nic nevycházelo, všechno trvalo, docházely nám v podstatě peníze a neměly jsme žádnou jistotu a do toho všeho jsem vešla do tohohle bytu, kterej vypadal úplně jinak než na fotkách. A to já prostě nesnášim.. a navíc ta strana postele, na které jsem spala měla totální prohlubeň v matraci, takže mě neustále bolely zády, no prostě šílený :D dokonce ani to okolí se mi moc nelíbilo a s tím se mnou bude souhlasit i Naty, byli tam divný lidi a celý to vypadalo tak jako strašidelně.. ale dalo se to, samozřejmě jsem byla ráda, že nespím na ulici (jo a taky nám došla kokosová vodka přivezena z prahy a to je sakra problém :D )

3. North Acton - houseshare
















































Do třetice všeho dobrého, teď už bydlíme v tom našem milovanym pokojíčku, kterej má metr na metr, ale zvykly jsme si a máme ho rády :D zezačátku jsme to trošku nedávaly, nemáme u baráku metro, tak jsme s neustále plnýma rukama tašek atd chodily asi půl hodiny ze zastávky, byly jsme v šoku z toho, kolik tu bydlí lidí, byl tu neskutečný bordel a špína, ale teď už jsme v poho. Hned pod barákem máme totiž zastávku autobusu, kterej nás na metro doveze, takže už se s ničím moc netaháme, na lidi jsme si zvykly a moc se s nima nevídáme a když například slyšíme, že jsou v kuchyni, tak tam nelezeme :D uklidily jsme si to tu a máme se fajn..pokoj máme rozkošnej, je sice vážně miniaturní, nemáme tu nic kromě postele a skříní, takže třeba jídlo jíme na zemi a tak, ale důležitý je, že máme kde být a zvládáme platit nájem.. kterej mimochodem platíme 720 liber měsíčně (320 liber každá) a platí se na dvakrát, tak se to dá. Zrovna včera jsme platily a jsme na sebe pyšný, jelikož jsme ho zaplatily z první výplaty! A že už teď zase nemáme ani penci už je vedlejší, haha :D





původně jsem měla v plánu to nafotit, až poklidím a schovám věšák, ale pak jsem si řekla, že na to kašlu a ukážu vám realitu.. takhle to tu vypadá když si sušíme a jak hádáte správně, nedá se tu ani hnout.. tu fotku jsem fotila z postele a jestli z ní budu chtít slézt, tak budu muset rovnou ze dveří ven, jinak mám smůlu :DD

na kuchyň si stěžovat nechci, je veliká a je tu všechno důležitý, až na to, že jsou to vážně prasata a nechávají tu šílený bordel.. mimochodem talíře, příbory, hrnce atd jsme si musely koupit svý a jediný prostor na to máme jednu poličku v těch dvířkách, na kterých visí utěrka a pak tu poličku nad mikrovlnkou.. jj vejdeme se výborně :D


Myslím, že už jsem to tu zaspamovala až až, tak snad vás to nějak neuspalo a zajímalo vás to a kdybyste chtěly něco konkrétního příště, tak mi dejte vědět, ráda napíšu cokoliv:)))


Komentáře

  1. Panejo docela hard core. Ja bych umrela strachy nekam takhle jet a bydlet. Obdivuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdybych jela sama, taky bych to asi nerozdýchala..ale mám tady kamarádku a navzájem si jsme oporou, takže se to dá přežít mnohem snadněji :)))

      Vymazat
  2. Krásnej pokojík máte! Londýn je na bydlení opravdu titěrnej, ale zase jste v centru dění :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě :) a každý musí někde začít žejo, až budeme líp vydělávat atd atd, tak se třeba přemístíme.. doufáme! :D :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky