Mám svoji vysněnou práci?

Ahoj, ahoj, ahoooj :)

já už jsem zase tady a i když jsem říkala, že další článek budou zase fotky, tak jsem si to nakonec rozmyslela (fotky budou v příštím :D ).

Sedíme s Naty na naší mini postýlce v mini pokoji a nalily jsme si drink na zapití jejích narozenin, které jsou sice až v neděli, ale jelikož pracujeme, tak je nebudeme mít kdy oslavit.. a jak tu tak sedíme a povídáme si, tak mi Naty řekla docela zajímavou věc a mě to hned inspirovalo k tomu vám to sem sepsat..

Už třeba 3 roky jsem milovníkem Bubba Gumpu ( pro ty z vás co to neznáte, tak je to restaurace na téma filmu Forrest Gump, zaměřená na krevety ) , naučil mě to Adam a navštívili jsme jich společně už docela dost při našem cestování v USA. Byli jsme v jednom v New Yorku, na Santa Monice, Universal Studios, Las Vegas, v San Franciscu a taky v Londýně, kde je teprve 3.rokem a je to jediný "Bubbáč" v celé Evropě. Vždycky jsme tam něco koupili v jejich suvenýr shopu, ať už trička nebo kryty na telefon a já pokaždé říkala, že to musí být super tam pracovat, jelikož milejší a vtipnější číšníky/sevírky jsem jinde neviděla a taky pro to, že  "Bubbáč" není jen o jídle, ale o zážitku a mě to tam vždycky moc bavilo.

Jednou mi dal Adam svoje Bubba Gump tričko z Hong Kongu a mě by ani ve snu nenapadlo, že o pár let později ho budu nosit jako svoji uniformu.

Teď už se dostávám k hlavní pointě tohohle příspěvku a to je ta, že když jsme sem s Naty přiletěly, tak první den jsme prošly celý Londýn..šly jsme právě kolem Bubba Gumpu a já jí o něm říkala, jak to tam miluju, mají nejlepší dezerty, nejlepší obsluhu, nejlepší suvenýry, nejlepší atmosféru, bla bla bla.. a víte co? neměly jsme žádné tušení, že přesně o měsíc později tam půjdeme na pohovor.. kdyby nám to ten první den někdo řekl, tak se tomu tak maximálně zasmějeme :)

Trávily jsme dohromady asi 3 týdny hledáním prací, chozením po pohovorech (všechny úspěšné, ale práce na nic) a jednou jsme se rozhodly, že už na to kašleme, jdeme si vytisknout životopisy a prostě se budeme procházet po Londýně a všem cpát naše CV. Napadlo nás třeba Nando's. Ale než jsme se k tomu dostaly, tak jsem telefonovala s Adamem, kterej mi právě vnuknul ten nápad o Bubba Gumpu a já si říkala, že to nemá smysl zkoušet, jelikož nikde nemají žádný inzerát, takže určitě nehledají.. no každopádně jsem jim jen tak ze srandy napsala e-mail, ve kterém jsem poslala i oba naše životopisy a ještě ten den jsem obdržela telefonát s pozváním na pohovor.

Ten proběhl o dva dny později a ačkoliv je to neuvěřitelný, tak pohovor probíhal se slovenkou, takže jsme se pak ve finále bavily československy a bylo to naprosto super!

Ještě než vám řeknu, jakou mám pozici, tak bych ráda zdůraznila to, že moje vysněná práce byla něco takovýho, že bych někde pobíhala s vysílačkou a hlásila lidem jako je třeba Shawn Mendes, že za 5 minut musí jít vystoupit, nebo že  už mu nesu ten kostým, bla bla bla.. ani nevím, jak bych tu pozici nazvala :D

A víte co dělám v Bubbáčí? Je to pozice Front of house, nebo taky Host, takže vítám lidi, usazuju je, uklízím stoly, vyřizuju rezervace, ale hlavně mám vysílačku a musím skrz ní mluvit se všema manažerama a dalšíma host, co tam pracujou.. není to úplně Shawn Mendes, ale tak každý musí někde začít, ne?

Natálka teda dělá za barem, ale dávám tomu tak měsíc a budeme se spolu bavit na vysílačce, haha :D
Každopádně jsme tam teprve týden, tak snad nic nezakřiknu, ale zatím můžu za obě říct, že lepší práci jsme si přát nemohly. Kolektiv je tam neuvěřitelnej, víc milých a vtipných lidí na jednom místě jsem ještě nezažila a i když po práci jedu domů úplně unavená a často i hladová, tak se musím usmívat a mohla bych svoji dobrou náladu prodávat, protože jí mám až neuvěřitelně moc.. ten osud to teda pěkně vymyslel :)

Přidám vám sem pár fotek, co jsem našla v mobilu, tak ať máte aspoň nějakou představu, jak to tam vypadá :)
tak se zatím mějte krásně :)))

to nejsem nešťastná, že jdu do práce, ale že musím nosit tu kšiltovku, přijdu si v ní jak tatar :D


Komentáře

Oblíbené příspěvky