My first month in pictures / part 1

Bonjooour (jsem se rozhodla se naučit pozdrav v co nejvíce jazykách, takže dneska takhle :D )

abych byla upřímná, tak bych se nejradši už zase rozepsala, mám totiž plnou hlavu myšlenek neustále, ale slíbila jsem fotky, tak budou fotky! Jelikož tu ještě žádný nemám, tak přidám fotky za celý ten měsíc, co tu jsem a pak už to budu dělat každý týden..pokud se mi to teda povede 😲 a když seberu odvahu, tak vydám i video..mám třeba 40 záběrů připravených, ale mám tak zasekaný PC, že dokud si nekoupím externí disk nebo jak se tomu nadává, tak to nebudu schopná sestříhat :D

31.ledna - 28.února
naživo je to ještě kouzelnější..
Leicester square, který se mimochodem vyslovuje LESTR square a ne Lejčestr a nebo Lejkestr square, jak jsme si s Naty myslely... :D

aniž bychom to plánnovaly, tak jsme přošly všechny nejdůležitější části Londýna hned první den :)
Notting Hill

miluju tenhle krámek (mamí, až tu budeš, tak tam jdeme, to je něco pro tebe!)
naše první procházka parkem a typické londýnské počasí :D


Natálčin oblíbený the Shard (až si něco vyděláme, jdeme na něj na vyhlídku, je to boží!)

tahle krása nepotřebuje komentář, že ne?:)

ani tahle?
nechápu, proč jsem na tomhle skle nikdy dřív nebyla, ale chci znovu, miluju to!
zatím nejkrásnější počasí, co jsme tu měly :)


prošly jsme si Kensington Gardens do Hyde Parku, kde jsme se vyvalily na deku z Primarku:D

a druhý den znovu.. a prosila bych to takhle každý den, je tam nádherně:)
Každopádně tímhle bych teď asi skončila, zase jsem si to rozmyslela a příští článek dám shrnutí prvního měsíce fotkami z mobilu, ale to už teď bohužel nestíhám, jelikož musím do práce.. (JO, JÁ VÁŽNĚ PRACUJU, ááááááááááá)

Tak se zatím mějte krásně a až budu mít chvíli, tak tu budu zase jak na koni, už se těším:))))





Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky