Blackpool, England / #travelwithniky


Někdy na konci července jsem se bavila s kamarádem o tom, že se nudím a štve mě, že nedělám v podstatě nic jiného, než že jdu ráno do práce, večer z ní přijdu, jdu spát a druhý den nanovo..


dělám přesně to, před čím jsem z utekla z prahy. taky jsem řekla, že bych chtěla něco zažít nebo se někam jet podívat, ale když něco navrhnul, tak jsem to hned zamítla s tím, že musím do práce a nebo nemám peníze. a tím to haslo.


o pár dní později jsem v práci dostala rotu na následující týden a všimla jsem si, že mám 2 dny volna za sebou, což nikdy nedostávám..no a kluci, kterým přiletěla kamarádka z Mexica vymysleli výlet. akorát mi neřekli kam a jak, bylo to překvapení!


já normálně překvapení nemám ráda..nebo spíš nemám ráda ten pocit, že se něco chystá a já to nesmím vědět (ráda vím všechno), ale když jsme v ten den vyrazili do půjčovny auta, půjčili auto a vyjeli na roadtrip, tak už mi to v podstatě bylo fuk, užívala jsem si to jako blázen! :)


Pleasure beach - zábavní park s horskými dráhami apod. 


po cestě tam jsme na dálnici píchli kolo, takže to bylo trošku stresující, jelikož jsme nemohli najít žádnou benzínku a už jsme málem dřeli ráfek, ale naštěstí jsme našli servis, kde nám to na počkání opravili..akorát že nám teda cesta trvala asi 7 hodin, šílenýýý :D




řeknu vám, že ten večer jsem viděla jeden z nejhezčích západů, co jsem zatím za svůj život mohla vidět..bylo to něco neskutečnýho, všichni jsme  jen seděli na schodech u pláže, kochali se a poslouchali vlny.. když na to teď vzpomínám, tak mám  úplně motýli v břiše :)))




na druhý den vymysleli program - šli jsme do aqua parku.. a víte co? já je normálně nesnáším :D nechci se ukazovat v plavkách a tobogány mě po jenom sklouznutí přestanou bavit, ale s nima nejen že jsem se nestyděla, ale sjížděla jsem tobogány 7 hodin..v kuse!


a teď k Blackpoolu -
Black pool - v překladu černá hlubina se jmenuje díky odvodňovacímu kanálu, který procházel přes rašeliniště a ta černá voda od rašeliny v Irském moři vytvářela tzv černou hlubinu.

je to přímořské město v hrabství Lancashire a má 142 900 obyvatel

tramvaje v Blackpoolu byly uvedeny do provozu v roce 1885 a patří k nejstarším elektrickým tramvajovým linkám na světě










buďme upřímní, tenhle článek přidávám hlavně kvůli množství fotek toho nádherného západu :)

mějte se krásně,

                            Niky xxx

kde mě můžete sledovat:

Komentáře

  1. Takové jednorázové výlety jsem chtěla vzdy zažít! :) fakt parádní a fotky, úchvatne :)
    https://vita-brunettes.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo to vážně úplně boží a dokonce nás to vyšlo i na nula nula prd :)
      a moc děkuju!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky