my 6th month in pictures / july

jak už někdo z vás ví, tak jsme tu v červenci s Naty oslavily půl roku.. ano, vážně, půl roku.. je to neuvěřitelný, jak to utíká a abych pravdu řekla, tak jsem si někdy v lednu myslela, že půl roku ani nedám, že se domů vrátím dřív, ale teď už je to 7 měsíců a já jsem tu furt spokojená, takže návrat zatím neplánuju :)

červenec neboli začátek léta jsme s Naty odstartovaly v Hyde Parku na koncertě Justina Biebera,což na jednu stranu byla neskutečná pecka, fakt super zážitek, ale na druhou stranu jsem z toho neměla úplně nejlepší pocity, protože co si budeme povídat, Justin už toho má podle mě dost, je unavenej a vyšťavenej a bylo to na něm vidět.. ale spíš mi ho bylo líto, než že bych na něj byla naštvaná :/



já nikdy ne festivaly moc nebyla, ale tenhle musím říct byl výbornej, měli tam takových věcí, stánků s jídlem a k tomu všemu je to Hyde Park že jo, takže je to super samo o sobě :D



hned druhý den jsem letěla do Prahy, kde jsem teda vlastně strávila asi hodinku, protože jsem rovnou jela na chalupu za zbytkem rodiny a tam jsme strávili celý týden objížděním různých míst a kavárniček (což já ráda hahaa), ale to si můžete všechno počíst v předchozích článcích, protože jsem skoro o všem psala :))


myslím, že nás všechny nejvíc zaujal hrad Loket, protože jsme na něm byli dohromady asi 3x. jeli jsme pokaždé do výborné kavárny, co tam je a pokud chcete, klidně se vám o ní rozepíšu znovu.. a znovu.. :D jen co na ní myslím, tak se mi sbíhají sliny po tom výbornym mrkvovým dortu a jejich kafíčku.. bože :)

vypadá božsky, že jo? a věřili byste, že ještě líp chutná?






když jsem se vrátila z Prahy, tak se mi stal takový hnusný zážitek na Oxford Circus stanici metra, ale o tom si taky můžete počíst v jiném článku, normálně vám přísahám, že jsem si myslela, že umřu.. ale přitom se nic tak strašnýho ve finále neodehrálo :D

myslím, že jsme poprvé vyrazily po krámech, akorát místo nakupování jsme si zkoušely zvláštní kousky oblečení a dělaly si srandičky :D

v práci jsem furt tak nějak spokojená, zatím ji neplánuju měnit, nechce se mi absolvovat další pohovory a hledání a tak, takže vše při starém:)


a vzhledem k tomu, že jsem od příjezdu z Prahy nedělala nic, kromě chození do práce, tak vám toho nemám tolik co ukázat..jen sebe.. v práci :D

taky jsme si s Naty našly restauraci, kde dělají moc dobrý Pad Thai, tak jsme spokojený :)

a poslední fotka je z posledního dne v červenci, kdy mi Natálka po cestě domů utrhla květiny a dala mi je k půlročnímu výročí našeho žití tady :D

mějte se všichni moc hezky, já si musím připravit srpen a pak začnu už zase normálně přidávat jako za starých časů :))

                             Niky xxx
kde mě můžete sledovat:
instagram - 
facebook - 


Komentáře

  1. Wow, stihla si toho opravdu hodně! :) Myslím, že od toho tu léto je a jak si psala ve svém předchozím článku, není důležité, co děláš, ale s kým! :) I já měla toto léto nabyté zážitky, výlety atd! :)

    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle léto jsem si poprvé zažila právě to, že není důležité kde, ale s kým :)
      podívám se na tvůj blog, děkuju! :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky