Dilema, dilema a zase dilema / #chatwithniky

nikdy jsem si nemyslela, že se dostanu do takovéhle situace a zároveň jsem si nikdy nemyslela, že se o tom budu zpovídat veřejně.. ale člověk nikdy neví, žejo?

znáte ten pocit, kdy víte, co chcete, dokonce to i můžete mít, ale nevíte jak toho docílit? víte totiž, že abyste mohli mít to něco, budete muset o něco jiného přijít? ztratíte něco, s čím jste sžití už víc jak 7 let a bez čeho si v podstatě nedokážete představit být, ale zároveň víte, že jestli s tím něco neuděláte, tak za 1.) se brzo zblázníte a za 2.) už to stejně nebude mít žádnou budoucnost?

proč jsem proboha živého tak komplikovaná a nerozhodná? 

momentálně jsem ve fázi života, kdy jsem neskutečně šťastná, lidi, co mám kolem sebe mám ráda a oni mě, je mi s nima dobře a hlavně něco zažívám, dělám věci a vytvářím si vzpomínky.. ale zároveň mám něco, co mě brzdí a nutí mě myslet na to, jestli to, co dělám není až moc, jestli si náhodou neužívám až moc a jestli bych taky raději neměla sedět doma a smutnit po Praze a lidech, co jsem tam nechala.. 

nikdy jsem nepoznala tolik lidí jako tady, kterým na mě fakt záleží, zajímám je a poslouchají každou mojí historku, jako by to byla nejzajímavější věc na světě a hlavně si pamatujou, co jsem řekla. vědí, co mám ráda, co mě baví a jaké mám zájmy a vášeň a podporujou mě v tom, přejou mi úspěch a radost.. a to je asi to, co jsem potřebovala, co mi chybělo a co mě teď dělá tak šťastnou.. ale stejně se furt cítím blbě a stejně furt myslím na to, že co když to nevydrží věčně a co když kvůli jedné věci ztratím další, kterou mám v životě už mnohem dýl a nechci o ni přijít i přes to, že s ní ani jeden z těhle pocitů nezažívám..

jsem prdlá, fakt. místo toho, abych s tím něco dělala, začala nějak jednat a přemýšlela o možnostech, tak sedím v metru a ty svoje nesmyslný pocity vypisuju vám, aniž bych vám vlastně řekla o co jde a vy, co jste to dočetli až sem, jste z toho určitě ještě zmatenější, než já :D

ale já si aspoň ulevila.. přece jenom je tahle stránka o mě a o mém životě a tohle moje žbleptání je jeho součástí, že jo? :)

           Niky xxx

                    

Komentáře

Oblíbené příspěvky