higlights on instagram / jak na to?

              

  HIGHLIGHTS ON INSTAGRAM


________________________________________________________________________________

dostala jsem pár zpráv na instagramu o tom, jak jsem udělala tyhle hezký “výběry” nebolí highlights na instagramu a vzhledem k tomu, že jsem na to taky dlouho nemohla přijít, tak jsem si řekla, že vám s tím ráda pomůžu, ať nad tím furt nemusíte přemýšlet :D



1) stáhněte si aplikaci CANVA a otevřete ji

2) nahoře v nabídce najdeme BLOG GRAPHIC a zjevil se nám tahle prázdná stránka, na které klikneme na IMAGES 

3) vyjede tam tohle hledátko, kam si napište co chcete, já dala purple, protože jsem jen chtěla nějaký hezký fialový pozadí, ale můžete si tam napsat vážně cokoliv :)

4) po tom, co si vybereme pozadí klikneme na tohle plusko v pravém rohu


5) otevře se nám tahle nabídka, kde klikneme na GRAPHIC 


6) opět se na ukáže hledátko, kam si zase můžete napsat co chcete. pokud si výběry na instagramu chcete rozřadit do kategorií jako já, tak si přesně podle toho můžete vybrat to logo. Jako příklad jsem dala srdce proto, že mám jeden highlight jen s fotkami sebe s Gustavem, takže jako láska, chápeme se.. :D



No a to je vše, pak si to jen uložíte, přidáte si to na instagram do instastories a až se to načte, tak kliknete na uložit do výběrů nebo tak něco a máte hotovo :)


hezký den, 

Niky xxx 

Komentáře

  1. Už dlhšie sa chcem s týmto pohrať na instagrame, ale ešte som sa k tomu nedostala :)
    pekne spracovaný článok :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky