Los Angeles part 2 - Rodeo Dr, LACMA / #travelwithniky

rozhodla jsem se, že do následujících pár měsíců, dejme tomu třeba do konce léta sem přidám už všechno z Ameriky, napíšu články od začátku až do konce, protože se vážně stydím za to, že první jsem napsala před rokem a pak ticho... :D takže dneska druhá půlka prvního dne v LA :)

LOS ANGELES PART 2 

LACMA & Rodeo Drive


LACMA. Los Angeles county museum of art. muzeum umění okresu Los Angeles.
má v peči více než sto tisíc děl od starověku po současnost a ročně ho navštíví skoro milion diváků.

my jsme teda do muzea nešli, ale před muzeem jsou tyhle boží lampy, tak jsme se zastavili aspoň u nich, protože to je podle mě jedna z nejvíc fotogenických věcí, co jsem kdy viděla :D


instalace zahrnuje obnovené pouliční lampy z dvacátých a třicátých let 20.století a většina z nich osvicovala ulice  jižní Californie. 

nachází se tu momentálně 202 lamp a mají LED žárovky, které jsou solární a zapínají se od soumraku do úsvitu a jsou řízené astronomickým časovačem.





RODEO DRIVE. 

3km dlouhá ulice plná luxusních obchodů. jeden z jejích konců je na slavné Sunset Boulevard. 





vzpomínám si, jak jsme se báli, že nikde nezaparkujeme, ale našlï jsme super místo, kde jsme jen naházeli drobný a stáli jsme si tam jak jsme chtěli :)

a taky jsem teda čekala, že tam určitě potkám nějakou celebritku, takže jsem chodila a jen pozorovala lidi jako blázen, ale bohužel no :/

Nicole xxx 

Komentáře

Oblíbené příspěvky