Christmassy walk through London / #travelwithniky

a je to tady! konečně cítím Vánoce, začínám si uvědomovat, že už se to blíží a moc se těšim:))
jelikož už nepracuju v centru, tak tam nemám moc důvod jezdit a tim pádem přicházím o všechny ty supr věci jako třeba světla na Oxford Street apod., tak jsem si včera při volnu vyrazila, konečně jsem oblíkla šaty a ne furt ty stejný kalhoty a kostičkovanou košili, co nosím v práci a nasedla jsem na bus a metro místo kola.. jako řeknu vám upřímně, připadala jsem si jako hvězda. jsem si totiž udělala i linky na očích, umyla si hlavu a nenosila celý den culík. jo. až takhle spešl to pro mě dneska bylo :D

vyzvedla jsem Guse v práci a šli jsme na klasiku jen v okolí Piccadilly, protože za pár dní mi přijede maminka a hned po ní ségra, tak na nějaký míň známý a krásný místa chci jít až s nima. je tam hodně světel, co ještě rozsvícený nebyly a hlavně jsou to ty samý světla, co minulý rok, tak to mě trošku zklamalo, protože já mám ráda věci, co se neopakujou a chci se kochat furt něčím novým, žejo :D každopádně Oxford Street vypadalo jinak a když se podíváte na příspěvek z minulého roku, tak si to můžete sami porovnat.

a totálním vítězem bylo Carnaby Street!! nevím, jestli jste už viděli film Bohemian Rhapsody, každopádně jestli ne, tak vám radím, přikazuju - okamžitě na něj jděte! je fakt úplně skvělej, dojemnej a zajímavej a právě díky tomuhle filmu bylo Carnaby street inspirováno a všechny světla jsou v podstatě části textů z písniček od Queenů. originální, barevný, krásný. 

jo a úplně z cesty, zjistila jsem, že je nově na Piccadilly otevřený muzeum těl nebo tak něco, prostě takový to strašidelný, kde vidíte všechny svaly, vnitřnosti apod.. takže kdyby to někoho z vás zajímalo, běžte se tam mrknout :) 

a celej výlet jsme zakončili v Covent Garden na tý největší a nejlepší pizze, o který jsem vám tu už ale xkrát psala, tak se nebudu opakovat a pak mě opět čekala vzrušující cesta domů metrem a busem, juchůůů :D Gus jel na kole, proto ho nezmiňuju, musela jsem si to celý prožít sama :D

mimochodem po cestě tam v metru mi jedna holčina nabídla podržet kafe, když jsem si snažila jednou rukou sundat bundu a nešlo mi to, tak jsem si říkala, jak je to hezký, že jsou lidi takový hodný.. a po cestě zpátky jsem jela autobusem s hodně divným mladým chlapem, co měl 2 děti. chlapečka, kterýmu byl asi rok a půl a holčičku, který mohly být tak 4 měsíce? nevím, neumím odhadovat, každopádně jí jen strčil flaštičku s mlékem do pusy, ona si to chudák neuměla ani podržet a to mléko jí do té pusy vůbec nešlo, ale jeho to nezajímalo a hrát nějakou debilitu na telefonu. já se držela, abych ho neseřvala, když v tom si ten malej chlapeček ( mimochodem on seděl pod kočárem v takovým tom držáku na nákup atd) sebral kus skla ze země a hrál si s tím, strkal to do pusy, do uší...no a panu tátovi to bylo stále u prdele, což už mi nedalo a zeptala jsem se ho, jestli by tomu chlapečkovi nechtěl vzít to sklo z ruky, že je to nebezpečný a že si to strká do pusy. pán na mě zakřičel, že si ten kluk jen hraje, tak ať nedělám drámu. no tak jsem radši vystoupila... já to nechápu, fakt.



























napište mi do komentářů, který osvícení se vám líbí nejvíc:)))

a na instagramu TADY! :) uvidíte mnohem víc, každý den přidávám instastories a označuju místa, na kterých zrovna jsem, tak se mrkněte :)))


                                     Niky xxx 




Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky