help me plan a birthday party / #czechmex

můj muž má za 2 týdny narozeniny. a já opět nevím, co dělat :D

dárek už pro něj mám, koupila jsem mu stírací mapu pivovarů v anglii, takže doufám, že si brzo začneme dělat výlety, já budu koukat na památky a zajímavosti a on může popíjet.. :D:D a koncert na jeho oblibeného (mexického??) zpěváka..chtěla jsem koupit dva, že půjdu s nim, ale jsem hodná žena a nechám ho jít samotného, on to má rád a rád se seznamuje s lidma, tak mu dám prostor, než aby tam se mnou musel stát a překládat mi každé slovo z písničky:)

oslava bude na 99% u nás doma, což je super pro mě, ale snažím se vymyslet, jak to tu udělat trošku spešl. chci objednat čelenky se sombrérem, takže místo klasických párty čepiček to budou mexický klobouky a taky bych ráda sehnala nějaky balonky, který mají nápis FELIZ CUMPLEAŇOS místo Happy Birthday, ale skoro žádný se mi nelíbí :( tak kdybyste někdo věděl o nějaké stránce, kde je mají a nebo kde se za dobrou cenu dají nechat vyrobit vlastní, dejte mi prosím vědět:)

dál bych chtěla upéct dort, Gus má rád jen čokoládový a já neumím nic jiného než brownie, který mu peču skoro každý 2 týdny a poprvé, co jsem ho zkoušela bylo vloni na jeho narozeniny, tak se nechci úplně opakovat a chtěla bych nějakej gigantickej, přečokoládovanej :D

plus třeba nějakej nápad na nějakou zábavnou picí hru, ne aktivity, protože ty tu ani nemáme, ale třeba nějakou homemade hru, nějakej nápad, kterej by nás všechny pobavil (budeme tu mít pár kamarádů) a klidně aby se u ní muselo pít.. prosííím?

napište mi prosím, jaké oslavy děláte vy, jak třeba zdobíte byt nebo recepty na nějaký dobrý čokoládový dorty, prostě ať ho můžu něčím překvapit, prosím moc :D uvítám obrázky, odkazy, nápady, koláže, cokoliiiiv :D

P.S.: nezapomeňte, že tu budou kamarádi, takže žádný oblíkni si sexy prádýlko neexistuje :D

P.S2: whoever translates this to english and knows Gus, please dont tell him anything about this post, as I know that there are some people who love to tell him everything that i write here...


Niky xxx

Komentáře

  1. Chm... pro mě párty = karaoke, zbožňuju ho a ani moje narozeninová oslava nemohla být bez něj. :D Ale nevím, nakolik by to tvůj drahý (a jeho kamarádi) ocenil. Tak jako tak přeju, ať se oslava vydaří. :)

    Mimochodem, hapruje tenhle font jenom mně, nebo má obecně problém s českými znaky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha já to schválně udělám, on šílí z toho, když zpívám (neumím to), tak mu to udělám ještě horší :D a děkuju! :)
      jinak asi ano, to písmo bylo nějaký zvláštní a celkově mi blbnul web hodně, tak už je to celý nový :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky