life update / #chatwithniky

středa večer. sama doma. cpu se pistáciema a poslouchám vánoční písničky. 

měla jsem 10 dní dovolené z práce a už mi hrabe. vím, že když zas začnu pracovat, tak klasicky budu nadávat a budu chtít volno, protože přece každej chceme to, co nemůžeme mít, že jo? ale já se tam teď těším...měla jsem tu minulý týden maminku a pár dní na to ségru, tak teď po jejich odjezdu je mi smutno, sedím doma a přemýšlím, co by bylo, kdybych se nikdy neodstěhovala. a co bych teď dělala? buďto někde dřela jak mezek a nebo se válela s pejskama na gauči (volím to druhý), ale místo toho sedím sama v bytě v Londýně a jen si to představuju.

tenhle rok je všechno jiný, nový. poprvé v životě nebudu doma na Vánoce. na to nejlepší období v roce, na můj nejoblíbenější den na světě. jednou vám tu všechno vysvětlím, ale teď jen zkráceně řeknu, že jsem za posledních pár měsíců měla moc věcí, vyřízování, hledání, domlouvání, který mě stresovalo a vysávalo veškerou moji energii, až jsem se rozhodla se na to vykašlat a zkusit to jindy. tím pádem jsem neměla čas vnímat to, že budou vánocinky (všichni tohle moje slovo nesnášej haha) a jsem nepřipravená a nenatěšená, což nejsem vůbec já. takže letos - vlastně už příští rok budu mít vánoce doma s rodinou v lednu. takový jiný, originální..no ne? a taky velká novinka - můj mladší bráška se přestěhoval taky do londýna, takže to byl další z důvodů mého "stresu", byla jsem nervózní co bude, až přijede, kde bude pracovat, kde spát a co vůbec bude jíst. ale nakonec je zatím všechno v pořádku, tak holt budeme mít vánoce tady spolu a potom společně půjdeme domů..

jak už jsem říkala, tak jsem tu měla jak mámu, tak ségru, takže aspoň jsem s nima mohla trávit ten předvánoční čas, tak jsme chodili po londýně a pozorovali světýlka, byli horkou čokoládu ..teda jen já, zbytek vína, piva a svařáky :D a bylo nám spolu fajn. a to je přece to hlavní, že jo?

Gus je ze mě úplně na nervy, protože jsem včera viděla první vánoční film, nějakej novej na netflixu a on z těhle filmů má prostě srandu, přijdou mu směšný a hrozně špatně zahraný.. no a když jsem si u jednoho pobrečela, tak mě málem vyhodil z postele :D






















Komentáře

Oblíbené příspěvky