Yodeyma - the best perfume ever!

všichni určitě víte, že nejsem žádná beauty guru, absolutně nerozumím módě a makeupu, ale za to miluju voňavky a doplňky.

se mnou je to většinou tak, že si zamiluju jednu vůni a tu pak nosím několik let, všichni mě podle ní poznaj a vědí, že to je prostě moje a to samý s doplňkama - šperkama. prostě si něco oblíbím a pak to nosím furt, jako by to ke mě přirostlo.

určitě jsem dřív používala voňavky od Chupa Chups a Britney Spears, to je jasný, ale když se zamyslím, co byly moje první pořádný vůně, tak to byla jedna od Burberry, která mi dodnes chybí, ale už se hodně douho nevyrábí a ani si nevzpomenu na její název, jen vím, že byla fakt úžasná! potom Lady Million od Paco Rabanne, kterou taky miluju dodnes, ale už ji nepoužívám, protože posledních možná i 5 let používám jen Lancome - la vie est belle.

ALE!

teď už si nekupuju ten drahý originál, kdy vlastně už ani nevím, která je ta první, originální, protože už mají na trhu tolik druhů a všechny vypadají stejně, teď používám Yodeyma - celebrity woman, což voní úplně stejně a miluju to tisíckrát víc.

Yodeyma je francouzská značka, která vyrábí vlastní vůně se stejným složením vonných kompozic jako právě u slavných jmen - například Calvin Klein, Dolce and Gabanna, Paco Rabanne, Lancome apod.


tím, že jsem pár let používala tu originální verzi vám můžu z klidným svědomím říct, že tahle je lepší. kupuju si většinou 100ml flakonek, cena je okolo 580 Kč a vydrží na mě mnohem dýl, než Lancome. Nastříkám se v 9 ráno před prací a o půlnoci, když skončím, tak mi ještě lidi chválí jak hezky voním. Oblečení tím voní, dokud se nerozhodnete ho dát do pračky a vlasy do dalšího umytí. plus se mi zdá, že vám ta lahvička vydrží taky mnohem dýl než Lancome.




no a když už jsme u toho, tak vám ukážu i svoje hodinky, brýle a narámky, protože to je i s Pandorou, co mám na ruce a prstýnkem, to jediný, co nosím :)

brýle a hodinky jsou z WISH, obojí 1 libru, takže asi 30 Kč a narámky mi vyrobila ségra ( kdybyste měli zájem, koukněte na instagram Bsmithova , kde ji o nějaký můžete napsat a nebo si udělejte výlet do Beauty & Style v Kunraticích, kde je má vystavený na prodej. 

a proč nakupuju tak levně? protože jsem tele a všechno ztrácím nebo rozbíjím, třeba náušnice mám permanentně z Primarku za 2 libry.

jakou voňavku a šperky nosíte vy? :))


 Niky x x x 

Komentáře

Oblíbené příspěvky