Je to dobrý nápad?

Je neděle půlnoc a ja tu sedím, zabalená ve svým nejoblíbenějším županu, který se mi mimochodem nevejde do kufru a přemýšlím, jestli to, co se chystám udělat je správně..

Nemám žádnou depresi, jen na mě padla taková ta nálada, kdy prostě nevím, co si myslet a kdy nevím, jestli je to vůbec dobrý nápad.
Nechám tu rodinu, pejsky, Adama (přítele) a svojí nejmilovanější kamarádku..budou tu na mě čekat, až se vrátím? Zůstaneme v kontaktu? Vím, že rodina ano, ale u zbytku si nejsem jistá, děsí mě představa, že si zvyknou na to, že už tu nejsem a posunou se dál, beze mě..

Ale osud to takhle chtěl, já to chtěla, byl to můj sen vycestovat a zkusit si žít jinde, takže to bude určitě dobrý, žejo.. mám kliku, že mi to všichni přejí a podporují mě v tom, ale už si začínám říkat, že co když mi to nevyjde, nenajdu si bydlení, práci, budu bez peněz a budu mít pocit selhání?

Co když se do Londýna vůbec nehodím a není to pro mě? Achjo...neustále si tyhle otázky opakuju a už mi z toho začíná hrabat.

Takže končím, nebudu tady emařit, já to totiž všechno Z V L Á D N U, protože jsem holka šikovná!

Tak se tu mějte a já se ozvu z Londýna! 
Ahóój :)

P.S. Chtěla jsem přidat fotku toho, jak to momentálně vypadá u mě v pokoji, ale nejde mi vložit, takže ji dodám později, haha

Komentáře

  1. Zvládneš to Niky! Nepochybuji o tom ��

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, zes to udelala! Ja o tom vzdy jen premyslela a ted obcas zalituju, ze jsem v tech 18 neodletela a nezkusila zit i jinde, hlavne kvuli jazyku a zazitkum! Mej se krasne a at se ti dari!
    Papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky