Life update

To by normálně člověk nevěřil, jak tenhle proces plánování složitej.. mě hrábne.

Dneska je 17.1., takže od minulého článku uplynulo 5 dní a kam jsem pokročila? Ha, nikam :D stále máme jen letenku, ale i za to nám tleskám..

No každopádně co chci říct je, že jsem příjemně překvapená stránkou na facebooku Češi a Slováci v Londýně, je tam asi 10 000 členů a třeba tak 90% z nich jsou milí a ochotní lidé, kteří když můžou, tak radí a snaží se pomoct, neuvěřitelný, vůbec jsem to na českých stránkách nečekala.

Dala jsem se díky té stránce do řeči s pár super lidma, co už nějakou dobu v Londýně žijou, takže mi píšou svoje zkušenosti, popisujou mi svý začátky a i vím, co pro ně bylo nejtěžší a jak nejlíp a nejrychleji všechno vyřešit. Dokonce jsem dostala i pár nabídek bydlení, shodly jsme se s kamarádkou, že nemůžeme hned odzačátku hledat byt jen pro nás dvě s dvouma pokojema, je to totiž skoro nereálný, takže se uskromníme a půjdeme do house/flatsharu, což jsou domy/byty, který mají víc pokojů a bydlí tam víc lidí, co sdílej jen kuchyň atd.

Původně jsme chtěly bydlet v housesharu s angličanama nebo prostě kýmkoliv, kdo mluví anglicky, ale když hledám na netu, tak já nevim, jestli je to nějakej můj problém, ale mě prostě všechny ty nabídky přijdou nějaký divný..falešný, nemůžu si pomoct, nedokážu jim věřit. Tak na to kašleme a půjdeme bydlet s čechama, na té fb stránce se jich hodně nabízí, jen je problém, že letíme až 31.1., tak se nemůžeme s nikym domlouvat už teď, aby kvůli nám držely byty, které si ve finále, až je uvidíme naživo možná ani nevybereme.

Jo a ještě jsem si vzpomněla, že náš úplně první plán byl, že až tam toho 31.přiletíme, tak půjdeme bydlet do nějakého bytu z airbnb, třeba na týden a mezitím něco najdeme. Jedna paní z té fb stránky nám řekla, ať to vůbec neděláme, že je to úplná blbost a akorát vyhodíme peníze, protože za týden určitě neseženeme nic, s čím bychom byly naprosto spokojeny a hlavně v tom prvním týdnu budeme mít dost práce se zařizováním NINka, práce atd., takže v úvahu vážně připadá jen ten houseshare.

Už končím s rozepisováním, měla jsem akorát potřebu se se svym NEposunem pochlubit i tady :D

Tak mi držte palce a příště už ten článek snad bude o něčem :D
Tak ahoooj

Komentáře

Oblíbené příspěvky