tak ahoj léto, zase za rok.. / #chatwithniky

těšila jsem se na léto, že budu nejvíc aktivní jak v dělání a navštěvování věcí a míst, tak v psaní článků.. v tom prvním jsem aktivní vážně byla, mám plno zážitků a viděla jsem mnoho nových míst, ale už jsem neměla čas o tom psát a nebo když čas byl, tak jsem se k tomu nějak nedokázala dokopat a nuceně jsem o tom psat nechtěla..

každopádně tohle léto pro mě bylo první po 2 letech, kdy jsem byla volný člověk a mohla své volné dny trávit jak chci, protože jsem vůbec nějaké volné dny měla (ty 2 předchozí léta jsem strávila v praci na hotelu, kde jsem byla 24/7 asi 5 měsíců v kuse) a do toho jsem se začala víc bavit s lidma, kteří pořád něco dělají a vymýšlejí a berou mě sebou.. a to jsem asi potřebovala :)

taky jsem vám chtěla říct, že se cítím neskutečně šťastně a moc bych si přála, abych se takhle mohla cítit pořád, protože ten pocit je k nezaplacení.. mám furt dobrou náladu, mám chuť prozkoumávat všechno, mám chuť být obklopená kamarády, mám chuť dělat zvláštní věci (minulý týden jsem byla na tetování a teď "plánuju" bungee jumping :D ) a fascinuje mě, jak moc pravdivý je to, že nezáleží na tom kde jste, ale s kým. A já mám to štěstí, že jsem tu potkala lidi, se kterýma je mi skvěle a i jim záleží na tom, abych byla šťastná.. 

dokonce mě i odnaučili na vše říkat NE a i to, že jsem se furt kvůli něčemu cítila blbě, začínám trošku chápat to, že JÁ jsem JÁ a na tom záleží, měla bych pro sebe být na prvním místě (dobře, to ještě neumím) a dělat věci, který mě udělají radost a který jsou pro mě důležitý.. tak se s tím zkuste taky řídit, bude vám líp! :)

mohla bych tu psát hodiny a hodiny o tom samém, ale nechci vás znudit, jen jsem chtěla, abyste věděli, že tu furt jsem a myslím na vás. 

mimochodem vám, co studujete přeju hodně štěstí v novém školním roce, vkročte do něj pravou nohou a pořádně si ho užijte! :)




 Niky xxx
kde mě můžete sledovat:
Instagram - smithnicole7
Facebook - www.facebook.com/xnicolesmithxo

Komentáře

Oblíbené příspěvky