NEW FLAT - YAYYYY !

tak pokračujeme :) 
_________________________________________________________________________________

psala jsem vám, že pokud ten byt nebudeme mít, budu mít zlomený srdce, že jo? tak čtěte dál...
jen co jsem skončila prohlídku, zbývali mi ještě 2 hodiny pauzy ( ten den jsem dostala 3 hodiny, abych vše stihla, protože jsem netušila, jak to bude probíhat a jak daleko ten byt vlastně bude ) , tak jsem poslala video té prohlídky oboum kamarádům, aby mi řekli, co si o něm myslí. 

chvilku trvalo, než si to oba zobrazili a odepsali a když jsem o hodinu a půl volala majiteli bytu, že ho bereme, tak mi řekl, že po mě měl další prohlídku a že mu ti lidé nabídli víc peněz, čili to dá jim. byla jsem zlomená, totálně, chtělo se mi brečet a chtěla jsem se na všechno vybodnout, protože tenhle byt je jeden z nejkrásnějších bytů, co jsem tady v Londýně kdy viděla.

druhý den mi to nedalo a napsala jsem mu sms, protože jsem si všimla, že ho má stále na webovkách a mění cenu, což je divný, ne? a v tu vteřinu, co jsem mu psala mi psal i on. zeptal se mě, jestli bych to vážně nechtěla o  300 liber měsíčně víc , což bych teda fakt nechtěla, protože už to bylo hooodně over náš limit, tak jsem mu odpověděla, že ne a že si myslím, že to s tou cenou přehání, protože jsem našla lepší byty za menší peníze ( jsem kecala ne asi :D ) a víte co? řekl mi, že je teda můj za tu původní cenu !!!!

se mnou to málem švihlo, přísahám bůh. 

byla jsem šťastná jak nikdy, protože ten byt je v baráku, kterej před měsícem teprve dostavili! je zbrusu novej, nikdo tu ještě nežil a hlavně je to 5 min chůze od mého bývalého bytu, čili stejná vzdálenost na Canary Wharf. prostě to miluju. ale samozřejmě jsem furt nebyla v klidu, čekala jsem týden na smlouvu a pak další týden na předání klíčů a podepisování reportu, ale mám to. ty vole, mám to!

a tak si tu teď tak sedím, přiblble se usmívám a jsem very happy. 

FLAT TOUR  vám udělám trošku později, jelikož třeba koupelnu nemám ještě pořádně vybalenou a zorganizovanou, tak to není tak jednoduchý ale chtěla jsem se zatím aspoň podělit o ten příběh, jak jsme ten byt vůbec dostali :D

a tady máte jen pár fotek, abyste měli nějakou představu. 

Hezký den xxx 

naše krásná postel. snad v životě jsem ji neměla tak útulnou a neužívala jsem si ji stlát :D


obývák :)

a výhled sice už nemáme na mrakodrapy na Canary Wharf, ale na THE SHARD a navíc každý večer z balkonu vidím západ slunce. no a co potřebujete k životu víc, než západ slunce? haha




Komentáře

Oblíbené příspěvky