Day 2 / #toježivot

je neděle.

a já zjistila, že jsem asi fakt nemocná. já to prostě jinak neumím.. zase jsem se vzbudila a jen co jsem rozlepila oči, otvírala jsem počítač a začala pracovat. opakuju - JE NEDĚLE.

řekla jsem, že vypomůžu jen 2 hodinkama... naivka.

ráno G. nebyl na pěst,  dokonce jsme spolu jeli do Shoreditch na trhy, kde jsme mimochodem byli i minulý týden se ségrou a jejím přítelem, ale dneska byly trošku lepší, protože tam bylo víc stánků, což znamená víc jídla, což znamená, že Niky je štastná.



došli jsme do takovýho oplocenýho něčeho, co mě dost děsilo, prodávali tam starý kola, věci na kola, různý šroubováky, knížky a ještě nějaký věci a ti prodejci byli hodně zvláštní lidé. jakože hodně. fakt jsem z nich měla strach a dorazilo mě, když jsem z jejich rádia zaslechla, že v Londýně včera proběhlo další bodání a 2 mrtví. Ti prodejci si to dali nahlas a začali se tomu smát. 

takhle nějak to vypadalo..

tak jsem utekla.

dokonce mi nebyla ani moc zima, protože jsem z jednoho eshopu dostala jako dárek silonky, který prej v zimě hřejou. takže tím ani moc zima myslím to, že mi nebyla zima nikde, kromě nohou. supr silonky.




k nim jsem si taky vzala na dámičku sukni a na pána Timberlandy, takže jsem podle mě byla fakt fešanda, ještě s tím obřím kožichem a čepicí, kterou jsem maskovala mastný vlasy ( nehodlám si je moc často mýt, protože tu stejně furt prší ) a přijela jsem v tom na kole. jsem fakt jiná 😀

každopádně je hodně blbý jít na trhy s jídlem s klukem, co zrovna dosnídal ( běžně snídá v 1-2 odpoledne, to já už mám dávno hlad, protože snídám v 7:30 ráno ), protože nemá chut se s váma zastavovat u každého stánku a zkoumat, co mají a nemají a co vám nabídnou bez masa. tím pádem to přejde i vás a vyberete si první možný nemasový jídlo co uvidíte, což v mém případě jsou vždycky nudle půl napůl se smaženou rýží a stejně mi ten otesánek půlku sní. i přesto, že nejsou dobrý.

tak to by bylo k jídlu. mám totiž pořád hlad a když mluvím o jídle při hladu, chce se mi plakat.

takhle tam prodávali "nový" boty, ale já bych přísahala, že jsem na jednich z nich našla hovno. fakt normálně hovno.


tenhle boží pán s deštníkem na hlavě a fajfkou v puse tam prostě seděl na židli s kolečkama a hrál šachy. stálo okolo něj milion lidí a vždycky někdo přišel, zahrál si s nim rychlovku a zase šel. škoda, že je neumím hrát. on to totiž zvládl i se 4 lidma najednou 😱







když jsme přišli domů, povlíkla jsem postel, jsem na to trošku úchyl a nespím v jednom povlečení dýl jak týden, takže jsem se už asi od 6 těšila, až si půjdu lehnout, protože to provonělo celý byt :)

jenže samozřejmě jsem si lehnout nešla, protože jsme dostali od ségry a jejího přítele na tenhle víkend úkol ( napíšu vám o tom celý článek, je to knížka OUR LOVE CHALLENGES a děláme je já s G., ségra se svým mužem a máma se svým ) a vždycky si o tom píšeme ve společném chatu na whatsappu a je to prča ) dát si soutěž v pojídání chilli, kdo z toho páru sní víc. jakože díky moc, já chodím s mexičanem, kdo by asi tak mohl vyhrát?

                    VYHRÁLA JSEM JÁ!

přísahám, že nesnáším pálivý jídlo, dělá se mi z toho šoufl a chut chilli taky nedávám, ale místo abychom to jen tak jedli, G. vymyslel, že budeme hrát kámen, nůžky, papír a kdo prohraje, musí si kousnout. takhle jsem já 3x prohrála, pak on a když prohrál po 3. prosil mě, at už to ukončíme a že to stačí, že už víc jít nezvládne, protože mu z toho skoro popraskal jazyk 😂


ráda bych dodala, že chilli si tu pěstuju sama, je z trhu v Říčanech a můžu potvrdit, že pálí jako hovado.



a večer mě ukecal na Batmana, protože jsme v pátek byli v kině na Jokerovi, tak prej musim vidět i Batmana, jen mi zapomněl dodat, že trvá 2 a půl hodiny a začali jsme koukat o půlnoci.. a já od 7 zítra pracuju, takže mě pokračování čeká zítra... jupííííííííí :)


Komentáře

Oblíbené příspěvky