Day 3 / #toježivot

pondělí. 

nový pracovní týden začíná! teda vám, mě ještě neskončil, takže mě je asi úplně jedno, jaký je den 😀

víte, já jsem strašně nezajímavý člověk. takže než abych vás tu nudila mým nicneděláním, řeknu vám, kde ted pracuju. mám totiž po skoro 3 letech dobrou práci, která mě baví, tak bych se ráda pochlubila muhahaha.

určitě už všichni víte, že jsem odjakživa pracovala v restauracích jako hosteska nebo servírka a měla jsem toho fakt plný zuby, přišla jsem si jako otrok, pracovala jsem od nevidím do nevidím, byla jsem permanentně unavená a ani jsem neměla čas pořádně jíst, prostě jsem už chtěla pryč.

v dubnu jsem dala výpověd ve své zatím druhé práci v Londýně, byla to restaurace Big Easy s tím, že si dám nějakej čas pauzu a budu hledat pořádnou práci. z týhle pauzy se stal měsíc a ten byl narušen ne tím, že bych si našla tu pořádnou práci, ale tím, co se nám přihodilo ( taky o tom napíšu článek, když dostanu povolení od Guse ( prej si nemám hrát na tajnou a mám psát jeho jméno. a taky jeho instagram. to víš že jo ) , takže jsem potřebovala hodně narychlo novou práci a vrátila jsem se teda do Bubba Gumpu, což byla moje první práce v Londýně. samozřejmě to bylo šílený, přece jen jsem odešla z nějakýho důvodu žejo, ted fakt můžu potvrdit, že vracet se někam, odkud jste utekli je fakt blbost.

mezitím co jsem pracovala tam, v duchu se proklínala a nesnášela svět se stal zázrak. byla mi nabídnuta práce v Boltu, určitě to všichni z Prahy znáte, tady v Londýně to funguje teprve 4 měsíce. a já okamžitě kejvla, poslala životopis, prošla všema pohovorama a příští týden začala. měla jsem to ale jen na 3 měsíční smlouvu, tak jsem se bála a rozhodla se v Bubba zůstat aspon na víkendy. což znqmená, že jsem dělala přibližně 80 hodin týdně a bylo to fakt vyčerpávající, takže jsem 2 víkendový směny dala kamarádkám, abych si aspon jednou odpočinula a manažera to naštvalo, tak mě vyhodil. to mě hodně pobavilo 😂

no a ted pracuju v Boltu, příští týden by mi měla končit ta 3 měsíční smlouva, ale tenhle týden podepisuju novou, permanentní!!!! chtějí měěěě.

a ne proboha, nedělám řidičku :D mojí prací je aktivovat nové řidiče, čili já denně 10 hodin otvírám registrace a zkoumám dokumenty, vyplnuju profil a budto aktivuju a nebo je kontakuju, že jim třeba chybí dokument nebo tak. možná to zní jako blbost, dělat tohle den co den, ale já si to fakt užívám a hlavně je to asi znát, protože denně aktivuju průměrně o 20 řidičů víc, než všichni ostatní, tak jsem na sebe pyšná.

nejlepší na tom je, že mi dali zbrusu nový Macbook Air Pro nebo tak něco a pracuju z domova. byla jsem zatím v kanceláři asi 10x za ty 3 měsíce 😀 ale mám super kolektiv, úžasný vedoucí a hlavně volno odpoledne, "volný" víkendy a taky mám čas jíst a žít, takže chodím cvičit, vařím a dělá mi to dobře.


kdyby vás něco ohledně toho zajímalo, moc ráda odpovím, ted jsem přišla z fitka, tak se jdu osprchovat, vařit a dokoukat toho Batmana ze včera, jupí 🙌


Komentáře

Oblíbené příspěvky