Day 1 / #toježivot

jsem poslední dobou v takovém divném citovém rozpoložení a řekla jsem si, že bych si to měla někam psát, abych věděla, co se mi každý ty dny děje a proč se cítím tak, jak se cítím a mohla bych to třeba do budoucna napravit.

takže dneska je den 1. netuším, jak dlouho mi vydrží to psát, ale můžu si z toho udělat v podstatě takovej deníček, žejo? i když to asi stejně vydržím jen tak měsíc.



.. je sobota.

mám ted práci takovou, že soboty a neděle mám volno ( měla bych, ale dávám si práci navíc, protože jsem trošku hovado ), takže by si člověk řekl, že určitě furt něco podnikám a zážitkuju, co? tak kulový. 

dneska jsem se probudila, BEZ BUDÍKU, vyčistila jsem si zuby a šla pracovat. odpracovala jsem 6 hodin a z okna pozorovala, jak je tu zas hnusně a šedivo a že se mi po práci určitě nebude chtít nikam jít a zase promrhám den nicneděláním. jenže pak vysvitlo sluníčko, já se zaradovala a šla jsem za G. jestli nepůjdeme, až dopracuju, třeba na večeři nebo na drink, když je venku hezky. 

bylo mi suše řečeno, že proč nepůjdeme spíš do fitka. tak nevím no, třeba proto, že je venku HEZKY, tak proč bychom se šli zavřít do fitka? nebo proto, že se mi nechce vařit a mám chut si někam zajít. nebo taky proto, že spolu už skoro nikam nechodíme?


po další chvíli jsem narazila na fotku z takovýho toho dýnovýho království, kam už dlouho chci, tak jsem se šla zeptat pana G., jestli tam zítra nepojedeme. na to mi zareagoval, že klidně, ale pojedeme na kolech.
.....ty vole, je to přes 2 hodiny od nás a já bych ráda třeba někdy mezi lidma šla v něčem jiným než spocený mikině a teplákách, ale panu G. se nelíbil můj nápad o placení lístku za vlak, tak z toho nápadu opět sešlo.

rozumíme si, jo?

šel sám do fitka.

já uvařila těstoviny s pestem, to je asi jediný jídlo, co zvládnu bez čtení receptu a trvá 20 min, takže ho máme asi 5x do měsíce 😀 a šla jsem koukat na Netflix. je tam program, jmenuje se EXPLAINED a je to moc zajímavý, vysvětlujou vám tam třeba sny, hudbu atd, jaký to na nás má efekt, jak to vzniká, z čeho to je, proč to je atd. 

to je záživný den, co? snad je to jen blbý období. nemůžeme  G vést konverzaci delší než 2 minuty, protože to propukne v něco, co jsme ani jeden nechtěl a pak se zbytek dne nebavíme. taky je pořád na telefonu. ale pořád! nikdy jsem nebyla hysterka nebo hádačka, ale tohle je na mě fakt moc, mě už i rozčílí pohled na to, když spolu mluvíme a on u toho čumí do telefonu. 

bylo mi taky vlastně řečeno, že jestli chci na večeři, tak at si jdu. jako s kým proboha? jako že si mám najít nějakýho náhradního kluka, kterej se mnou budě dělat ty věci, který by měl dělat G. a nedělá? já se fakt zcvoknu. 

taky jsem pila rum dneska. což není nic novýho, rum piju naprosto běžně, ale dnes jsem ho pila s chutí, měl grády.

jo a můj jedinej pohyb byl cestou do Tesca. pro colu k tomu rumu.

kecám vlastně, ještě jsem gruntovala byt, protože to jsem vám ještě neřekla! moji spolubydlící jsou taky prasata, jako ti v tom starém bytě. jupíííí. akorát že tady jsem bohužel fakt jediná, kdo uklidí, jinak vám garantuju, že by se tu shnilo. a já uklízet miluju, takže bych si normálně neštěžovala, ale vyndavat ze dřezu slizký zbytky jídla, mýt krev od masa z bílý linky po někom jinym by podle mě nebylo příjemný nikomu, ne?



tak jo, protiva jde spát. nebo čumět do stropu a snít o něčem veselým.  třeba o štěnátkách a ták.



vysvětlivky: 
G. je můj kluk. nechci psát celý jméno, protože tu máme pár divnolidí, co nemluví česky, google translate blbě překládá a oni když vidí jeho jméno a u toho třeba větu MI DONESL KYTKU, tak si z toho vydekujou MĚ ZBIL a udělají haló. a to nechcem, že né?
nejsem dement na češtinu. ale jsem dement na počítače a mám novej, na kterým za boha nemůžu přijít na to, jak psát háčky. tak pardón.





Komentáře

  1. V kazdym vztahu jsou takovy epizody, to prejde! :) Ja jsem s tim svym let a za tu dobu jsme meli tolik krizi... je to naprosto normalni.

    Kde presne je to dynove kralovstvi? Nutne tam musim :D diky!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky