Budeme bydlet na lodi v Londýně?

Ahooj všichni.. long time no see, já vím, ale já vám hned povím proč :)

V prvé řadě bych chtěla zmínit, že vím, co se ted na světě děje, jsem si toho vědoma, děsí mě to, ale nemůžeme se ve všech článcích soustředit jen na to, žejo.. informací je o tom miliony a já vám k tomu nemůžu říct nic víc, než to, co už bylo řečeno. to je jen pro lidi, co by mohli mít problém s tím, že vám jdu cpát jiné věci, než coronavirus.

Mnozí z vás už vědi, že se v dubnu musíme odstěhovat a že jsem se minulý rok zařekla, že udělám vše pro to, abych už mohla bydlet s Gusem sama, bez spolubydlících, protože jsem měla dost sdílení a řešení, že mi někdo nezaplatil za nájem a nebo neuklidil zbytek oběda ze dřezu.. hahaha

No a Gus někdy po novém roce přišel se šíleným nápadem bydlet na lodi. N A   L O D I . Jako docela solidně jsem se mu vysmála, když mi to navrhl, nebudu lhát.. ale po nějakém čase stráveném čtením o tom, pozorování těch lodí po Londýně a lidí, co na nich žijou jsem si řekla, že bychom to asi mohli zkusit. Taky mi Gus slíbil, že si budu moct koupit štěnátko, protože tady v Londýně skoro žádný landlord nedovolí psa v bytě, ale jelikož by ta lod byla naše, tak bych tam mohla mít klidně i slona!! v tu chvíli vyhrál. je mi jedno, kde budu bydlet, když budu mít dovolenýho pejska..

Od toho dne začal maraton hledání a prohlížení lodí, pane bože, takových druhů, velikostí, barev..to je neuvěřitelný. První lod jsme si prohlídli někdy v půlce ledna, úplně přesně si ji vybavuju, jak byla na fotkách krásná a v reálu to bylo šílený, rozbouraná kuchyně, žádná koupelna, oprejskaný zdi..a taky byla pěkně drahá. Všechny ty lodě jsou něčím zajímavý, každá má svoji historii, jedna zajímavější než ta druhá a hlavně ty příběhy lidí, co na nich žijou jsou většinou fakt fascinující.

Bavím se o narrowboats - "úzkých lodičkách", co tu plujou po těch kanálech v celé Anglii a lidi se je většinou fotí jako nějakou atrakci..mezitím co ti, co na ní žijou třeba zrovna vařej vodu na čaj :D

Každopádně nás to už po nějaké době přestalo bavit, protože většinou ty lodě byly zklámáním a hlavně nikdy nevypadaly tak jako na fotkách a nebo ty, co se nám líbili, tak než jsme se rozhoupali a rozhodli se ji koupit, tak nám ji mezitím někdo vyfoukl. Pak jsme si vyhlídli jednu, jmenovala se LOKI, stejně jako kočka mojí nejlepší kamarádky, což mi přišlo jako jasnej signál, že bude naše a taky pan majitel na ní měl psa a to je signál druhej a víc už jich asi ani nepotřebuju. Domlouvali jsme se asi 2 týdny, že bychom ji teda chtěli atd a v den, kdy jsme se měli sejít, předat peníze a vzít si klíče, tak se pán rozhodl, že ji prodá někomu jinému. Takže další zklamání..

To je jeden z důvodů, proč jsem vůbec nepsala, nějak jsem se nedokázala soustředit na nic jiného, než hledání lodí a většinu dní jsme po práci jeli hned na nějakou prohlídku a večery trávili hledáním na internetu 🙈

Příští článek ale bude hodně, hodně brzo a moc se na to psaní těším, snad z toho budete stejně nadšení jako já!

Tak všem přeju hezký večer!

Komentáře

Oblíbené příspěvky