where to go? #2 / HOMESLICE PIZZA

dneska bych vás ráda vzala do mé nejoblíbenější pizzerie. není to ani tak díky vzhledu nebo atmosféře podniku, ale ta pizza je prostě něco neuvěřitelnýho. vážně. a že já jsem velkej milovník pizz, myslím, že to je jedno z mých nejčastějších jídel v restauracích.


restaurace je to malinká, stoly snad ještě menší a osobní prostor žádný, haha.. je to stísněný a jen tak tak se na ty pizzy vejdou na stůl, ale v tom je to kouzlo.

všechny pizzy stojí 20£ a je úplně jedno, jakou si vyberete, jestli obyčejnou margaritu nebo nějakou plnou masa a dá se to i kombinovat, což se hodí mě a Gusovi, protože já jinou než margaritu nejím, tak on si tu druhou půlku naplní masem a chorizem a jsme oba happy :)


jediný co bych vytkla je velikost pití, to je taková trošku komedie, protože velikosti těch piv nebo koktejlu je miniaturní a vedle té pizzy je to komický. a navíc nejsou úplně levný, takže já už si tam většinou dávám jen vodu.

taky bývají hodně plný, tak si buďto udělejte rezervaci a nebo na čekačku jako vždycky já :D 







zhodnocení:
jídlo: 10/10
obsluha: 5/10
prostředí: 7/10 
ceny: 8/10 
pizza za těch 20£ stojí, pití ale ne. 

vy, co žijete nebo jste byli v Londýně, navštívili jste tuhle pizzerku? jestli jo, dejte mi do komentářů vědět váš názor :) 


 niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky