bloger / influencer / show off? #chatwithniky

mám v hlavě takovou myšlenku.. a nevím, jestli je vhodný o tom psát takhle článek, ale mě to prostě nedá. 

v dnešní době chce být každý youtuber, bloger, influencer a nevím co všechno, to už všichni víme a navíc já patřím zčásti mezi ně. ale snažím se vám sem dávat zajímavé věci, ukázat vám třeba část světa, kterou jste možná ještě neviděli, inspirovat vás k tomu vyjet cestovat nebo třeba vám ukázat můj osobní život, můj pohled na věci, moje poznatky, myšlenky a třeba i problémy nebo nehezké věci, protože věřím v to, že když někoho sledujete a čtete, tak chcete o tom člověku vědět co nejvíc a být mu tím blíž, než třeba jen koukat, jakou novou kabelku jsem si zas koupila..

rozumíme si..?

nehoním se za followers, přes rok, co např. tuhle stránku mám, jsem nasbírala 144 sledujících a v podstatě jsem se nikam neposunula, ale přitom mě to furt víc a víc baví, ale pak jsou lidi, dokonce nějaký i znám osobně, který na instagram dávají jen fotky svých prsou a zadku, točí 10 vteřinový videa, kde 20x vyplázne jazyk, v podstatě si nic z toho profilu nemůžete odnést a mají kolem 15ti tisíc!! sledujících a firmy jim nabízejí spolupráce a zasílají jim produkty, platěj jim dovolený (ze kterých se nic nedozvíme, jen uvidíme prsa a zadek na pláži) a tím to hasne. 

to už jsou všichni dneska tak pomatený, že jim vážně nezáleží na kvalitě nebo na tom, jak ten člověk danou věc propaguje, ale jde jim jen o to, že dotyčný má x tisíc sledujících?  

nebere mě špatně, já to nemyslím zle, jen mi to hlava nebere a trochu mě to mrzí.

nebo třeba existuje tuna fitness profilů, který začnu sledovat v domění, že mě to namotivuje, vyhecuje a začnu cvičit, ale přitom je to jen o chlubení se svojí svalnatou postavou, svým vytvarovaným zadkem a fitkem + proteinem zadarmo, protože “spolupráce”... takže z toho si taky nic neodnesu. 

zajímá mě na to váš názor, najděte si prosím těch 10 vteřin času a napište mi, co si o tom myslíte vy a co vás nejvíc baví číst a sledovat? 

děkuju a hezký den, já jdu připravit další články 😄

                      Niky xxx 

Komentáře

  1. Mám stejné pocity a dojmy, ale s tím se nic dělat podle mého nedá, bohužel.. A nejvíce mě baví články o cestování, vlastně si ráda přečtu cokoliv kromě kosmetických článků, ty nevyhledávám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, já taky, miluju sledovat, jak lidi cestují na stejný místa a přitom to vnímají úplně jinak :)

      Vymazat
  2. Rozešla jsem se s přítelem který mi zakazoval sociální sítě. Vrátila se na insta, fb a byla úplně posedlá každým novým follow. Spolupráce chodili sem tam a já měla pocit, že musím dělat všechno a hlavně se ukazovat. Nakonec nastal radikální řez, já začala víc cestovat a psát o tom blog, spolupráce nechodí a followers jen občas. Pro mě je to vysvobození, že už se nehoním za každým lajkem a, že to dělám konečně pro sebe a né proto abych se ukázala.

    Spolupráce cením pokud jsou upřímné!

    Já většinu odmítám, protože to má háček. Myslím si, že spousta blogerek ani nechce aby se přišlo na ten háček.

    Claire

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ja pisu blog cca pd roku 2016. Nasvirala jsem kolem 150 pravidelnych ctenaru. Spoluprace prijmam, protoze to beru ze je to odmena za neco co me bavi. Rada bych bxla, kdyby muj blog cetlo vice lidi, ale dneska je tezke se dostat mezi lidi. Kdyz svuj blog nekde nasdilite hned vas lidi zacnou hejtovat. Takze logicky kdyz to nemuzete nasdilet tak tech lidi moc nepribiva. A jak pises bavi me to a nevadi mi, ze mam tak malo pravidelnych ctenaru, protoze hlavnim ctenarem jsem stejne ja!! Kolikrat si otevru stare clanku a ctu si je a vzpominam..muj blog je muj denicek a to ze ho ctou ostatni lide je pro me jen obrovsky + !!
    Sarka z blogu skarkiska.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já zjišťuju, že míň je někdy víc a s mými čtenáři jsem si aspoň jistá, že je to baví a že mě fakt sledujou pro to, že chtějí a že je bavím.. a víc ani nepotřebuju :) děkuju za komentář

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky