i have a pumpkin!

já mám takovou radost, že se tu s váma o to musím podělit! :D

jsem nemocná, zalezlá v posteli a zrovna jsem přemýšlela, jak je to smutný, že co bydlím v anglii, tak neprožívám žádné svátky.. nebo jako jo, na vánoce se zase těším jako blázen, ale myslím to tak, že vůbec nezdobím barák, nepeču tématické cupcaky nebo cokoliv, prostě to, že se něco blíží prožívám jen v hlavě, rozumíme si? :D

asi je to tím, že prostě bydlím s lidma, se kterýma se mi ta domácnost dobře nesdílí a nechce se mi utrácet a zdobit to tu, když za 1. spolubydlící nemám ráda a za další vím, že tu stejně už bydlet nebudu, tak si nechci zbytečně stěžovat stěhování tím, že budu mít x dalších věcích navíc.. no ale včera mi Gus udělal mega radost, poslala jsem ho do lidlu pro něco k jídlu, ať tu máme na vaření a on se vrátil s dýníííí :)))

takhle vám to řeknu, kdyby to bylo na mě, udělám z ní polévku, protože jsem totální mentál na krájení a kreslení, ale naštěstí Gustavo to udělal a já jsem z výsledku úplně nadšená! :D










P.S: já se omlouvám, že je Gus všude bez trička, vím, že vypadá jako ukrajinec na stavbě, ale on takhle prostě vyrostl, v Mexiku měli furt vedro no... :D 


a co vy? máte doma vyzdobeno?


Komentáře

Oblíbené příspěvky