reality hit me hard

koukala jsem se zpětně na všechny svoje články, o čem jsem psala jako první a čím jsem pokračovala.. a řeknu vám, že jsem na sebe pyšná. nedostávám za to zaplaceno, nemám tunu fanoušků, ale našla jsem něco, co mě baví a naplňuje. na nic si nehraju a vážně vám tady píšu to, co mě zrovna napadne nebo na co mám zrovna chuť.. ukazuju vám realitu, nepředstírám a nezkresluju, není vše sluníčkové a vy mě můžete poznat takovou, jaká doopravdy jsem. občas jsem třeba smutná, nasraná, sprostá a negativní, ale jsem to já a patří to ke mě, takže pokud v tomhle chci (což vážně chci) pokračovat, bude to pořád takovýhle..

reálný.

co mě překvapilo je, že největší čtenost nemají moje články s krásnýma fotkama z ameriky nebo s tím božím borůvkovým cheesecakem, ale ty, kde vám píšu, co mám zrovna na mysli, kde vám vypisuju svoje pocity a myšlenky a v podstatě jsou to články jen plný slov.. žádných krásných, upravených fotek. a to jsou i články, co mě baví psát nejvíc. je to pro mě taková úleva, vypovídání se aniž bych tím někoho otravovala..

a proto jsem si uvědomila a rozhodla se, že chci psát jen česky - nebo aspoň prozatím, protože se tak dokážu nejlíp vyjádřit a procítít to a ten, kdo si to chce přečíst v jiném jazyce má tu možnost kliknutím na google překladač, co tam mám vložený. a to samý i s instagramem. mnozí z vás ví, že jsem si založila nový, který jsem chtěla věnovat jen fotkám z cest a mého pečení, jenže pro mě je to hrozně nepřirozený, dávám tam jen ty nejhezčí fotky, co mám a píšu anglicky, ale i když ho mám sotva měsíc, tak už se stresuju, že nepřidávám moc často a že vlastně nevím, co přesně k tomu napsat za popisek a to já nechci, protože to nejsem já. takže odteď můj one and only instagram je můj klasický, reálný SMITHNICOLE7 , kde se cítím být sama sebou, nesnažím se nikoho okouzlit a jsem tam mnohem víc aktivní.

holt nejsem taková ta dnešní instagramerka, kde je to celý sladěný a sluníčkový, ale jsem tam já, tak jak to cítím a tak jak to jde postupně. jeden den budu třeba na pláži, kde krásně zapadá slunce a druhý den budu fotit mlhu a tmu, takže to absolutně nebude ladit, ale bude to tak, jak to má být.

to je pro dnešek všechno, mějte krásný den a děkuju, že vás mám! <3 

         Niky xxx 

Komentáře

Oblíbené příspěvky