my 8th month in pictures / september (2017)

ten nadpis je správně, to jen já jsem opožděná.. :D

nevím proč jsem přestala tyhle články psát, upřímně patřily (patří) mezi moje nejoblíbenější jak na psaní, tak na čtení u ostatních blogerek a tak jsem se rozhodla, že v tom budu pokračovat. akorát že ne od tohoto měsíce, ale tam, kde jsem skončila. což je minulý rok v září, tak si ho spolu pojďme připomenout.. vím totiž, že by mi to jednou bylo moc líto, kdybych to tu neměla, víte přece, že můj blog je takovej můj online deníček :))

_________________________________________________________________________________

          SEPTEMBER 2017 - month in pictures 
by the way - fotek nemám moc, protože jsem ztratila všechny z foťáku, takže použiju jen mobilní..


moc dobře si vzpomínám, že měsíc odstartoval mým prvním rande v životě. šli jsme se s Gusem projít na Portobello market, kde to mimochodem dodnes úplně miluju a vždycky se tam moc těším a i tenhle den jsem si moc užila. byla jsem nervózní a trošku se styděla, ale stálo to za to :)


vzhledem k tomu, že toho moc nejím, tak jsem si k jídlu dala chleba se sýrem. zní to strašně, já vím, ale byla to dobrota :)) to byl ještě Gus vděčnej za to, jak toho moc nejím a jak jsem levná. teď jen nadává a přeje si, abych jedla pořádný jídla a mohli bychom vzájemně sharovat .. ha ha 


následovaly moje 22. narozeniny, kdy jsem ráno strávila v práci a pak mě moje manažerka jako dárek vzala ke kadeřnici ( asi jsem to fakt potřebovala :D:D ) a potom na mě všichni čekali v jedné španělské restauraci :)



další výlet mě Gus vzal do Brick Lane, kde mi v podstatě pověděl o celé historii a já měla v plánu vám o tom napsat článek, jenže teď už si to tolik nepamatuju.. #stydímse




ta pizza byla úplně D O K O N A L Á !!





chtěli jsme se jít podívat do Kew Gardens, ale měli zavřeno, tak jsme nakonec jeli do Richmond parku..



a měsíc jsem zakončila návštěvou babičky v Chesteru, ale jak říkám, nějakym způsobem jsem ztratila fotky z foťáku a na mobil jsem tolik nefotila :(



nechutná špinavá voda, jak zajímavé.. :D



a to je pro tenhle měsíc všechno, těším se, až sem napřidám všechny a dostanu se k těm auktálním :D

máte rádi tenhle druh článků? dejte mi vědět do komentářů, jestli vás to baví a co byste chtěli číst dál :))

                Niky xxx 


Komentáře

Oblíbené příspěvky