The Color Run London / #letshavesomefun


Krásné pondělí všem,

jak se máte? já se mám skvěle, ani mi nevadí, že je pondělí, protože mám volno a sedím ve své oblíbené kavárně.. a navíc jsem furt plná pozitivní energie a dobré nálady ze včerejšího color runu :)

tím se dostáváme k tomu, o čem vám chci dnes psát. The Color Run. Pane bože, nejlepší věc na světě a ten, kdo ji vymyslel je bůh.. vážně.



chtěly jsme na něj s Natálkou jít ještě když jsme chodily na střední s tím, že sebou vezmeme lidi ze třídy a půjdeme jako velká parta..ale to se bohužel nikdy nestalo, protože jsme nebyli schopni se jako skupina domluvit, tak jsme nikdy nešli. Tady to bylo jednodušší, domluvili jsme se s pár lidma z práce, se kterýma se nejvíc bavíme a bylo to easy jak dva špízy, hned to odkývali, donesli peníze na lístky a bylo to.

mimochodem, chtěla bych se za nás obě trošku přiznat..než jsme včera vyrazily na Wembley stadium, kde se to odehrávalo, tak jsme si obě umyly hlavy. Ptáte se proč? tak to samy netušíme, ale došlo nám až pozdě, že je to pěkná blbost :D

(všimněte si toho nateklého prsteníčku, to mě prosím pěkně štípla vosa při čekání na metro..v podzemí.. vážně)


před začátkem závodu byla rozehřívačka, kdy všichni tančili, hopsali, křičeli, protahovali se a byla to sranda. dokonce moderátoři z pódia házeli i brýle, podkolenky a tak, ale bohužel se nám nic chytit nepodařilo.. nevadííí. a pak jsme vyběhli. nebo teda takhle, rozešli jsme se :D my jsme asi fakt líný, ale dohromady jsme uběhli tak 300 metrů bych řekla :D

mimochodem, vy, co jste už na nějakém color runu byli, že na vás sypou ty barvy už při startu? nebo jsem si to vymyslela? na nás totiž nikdo nic nevysypal, my jsme vyběhli úplně čistý a až po pár set metrech bylo první "stanoviště" s barvou, kterým já jen proběhla a neproducírovala jsem se mezi sypačema, takže jsem vyběhla snad ještě čištější :D naštěstí můj tým měl na sobě tolik prášku, že se o mě všichni otřeli, abych nebyla ochuzena :D


proběhli jsme zelenou, růžovou, oranžovou, červenou a modrou, kde nebyla modrá barva, ale tahle pěna, ve který jsme se vyblbli jako malý děti, vyloženě jsme se v té pěně vykoupali, navzájem si jí kydali na hlavy a chvíli jsem si připadala jako takový to bezstarostný dítko ve vaně plné bublin haha


když jsme doběhli, tak jsme si dali pizzu, seděli na zemi a kochali se. byla tam ještě afterparty, kde všichni pařili, ale my už na to neměli energii :D

myslím, že abych vám víc přiblížila atmosféru celé akce, tak postačí, když přidám tu tunu fotek, co mám :D jen bych ráda řekla, že to, jak vypadáme všichni na těch fotkách šťastně není hraný a ani póza, vážně tam všichni takhle moc šťastní byli. takže za mě 10/10 a příští rok jdu znovu <3


včerejší den byl jedním z těch dnů, který si chci zapamatovat navždycky :))

tak se mějte krásně,



                                                Niky xxx

kde mě můžete sledovat:
instagram - smithnicole7
facebook - www.facebook.com/xnicolesmithxo/


Komentáře

  1. Vždycky jsem na Color Run chtěla jít, ale pokaždé mi do toho vlezlo něco jiného nebo jsem to jednoduše zazdila, ale jak tak koukám na ty fotky, musím to napravit. Vypadá to jako super akce :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě musíš a nejlíp s větší skupinou lidí, je to fakt neskutečná sranda :))

      Vymazat
  2. Ja som sa tiež zúčastnila farebného behu a musím uznať, že je to super:)

    https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/2017/06/fashion-deala-2017.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky