Vraťme se do roku 2007 / 50 random faktů o mně

Ahoj :)

když jsem dneska na jednom blogu našla tyhle otázky, pobavilo mě to.. přijde mi vtipný, že to ještě frčí, protože přesně tohle dělaly všechny "blogerky" v roce 2010 a méně, když frčel blog.cz (určitě to každý znáte a vsadím boty, že 90% z vás taky blogovalo :D ) , ale na druhou stranu jsem si řekla proč ne, mě to nic neudělá, aspoň se sama zamyslím nad tím, jaká vlastně jsem a vám se zase trošku přiblížím :)

1. Spíš s otevřenými nebo zavřenými dveřmi skříně?

se zavřenými! všechny dveře, šuplíky, prostě všechno musí být zavřený, jinak budu bláznit.


2. Bereš si šampony a kondicionéry z hotelových koupelen?

tak takhle.. beru, ale nikdy je nepoužívám a když se nad tím teď zamyslím, měla bych to přestat dělat, protože mi jsou k ničemu, stejně je většinou jednou za uherský rok někde vyhrabu a vyhodím... #stydímse


3. Spíš s prostěradlem zastrčeným nebo vystrčeným?

mám prostěradlo s gumou, takže v podstatě zastrčeným.


4. Už si někdy ukradla dopravní značku?

noo.. neukradla, na to nemám odvahu a nějak nevím, co bych s ní dělala, ale jestli se počítá to, že jsem u jedné krádeže byla, tak ano :D 


5. Ráda používáš lepíky?

používám nevim..ale kupuju? jo! jsem ten typickej úchyl na papírnictví apod., potřebuju všechno, co je roztomilý, barevný a vzpomínkový a potřebuju si tím zaplnit šuplík!


6. Vystřiháváš si kupóny, které nakonec nepoužiješ?

ne, neumím stříhat. a nechodím nakupovat.


7. Byla bys raději napadena medvědem nebo rojem včel?

to je prekérka tohleto.. nemůžu se rozhodnout, obojí zní moc lákavě.. asi medvěd, to je slaďouš, včeli jsou nechutný.


8. Máš pihy?

jo.. takový obrovský tmavý krátery na bílém těle.


9. Jakou velikost má tvoje postel?

malou. a není moje, dělím se o ní s Naty :D


10. Usmíváš se na fotkách vždycky?

chtěla bych, ale vždycky mi vyleze nos a vypadám pak jako orel, tak spíš ne.


11. Co tě dokáže nejvíc naštvat?

jak kdy no.. mě moc věcí ale neštve, já jsem spokojenej člověk. ale jinak teda asi prolhaný a falešný lidi..


12. Počítáš někdy své kroky, když jdeš?

ano.. je to špatná věc?


13. Už jsi někdy čůrala v lese?

existuje někdo, kdo ne?


14. Už jsi někdy dělala v lese kadila? 

to je nějak divně podaná otázka ne? ale ne, tohle jsem myslím nedělala? mami oprav mě, jestli víš o něčem o čem já ne :D


15. Tančíš někdy, i když okolo nehraje žádná hudba?

bohužel jsem tenhle typ člověka no :D


16. Okusuješ své tužky a propisky?

ne, já moc propisky a tužky nemám, většinou je ztratím dřív,  než se stihnu zakousnout.


17. S kolika lidmi jsi tento týden spala?

taková decentní otázka tohle :D:D


18. Jakou písničku si tento týden poslouchala nejvíce?

DESPACITO! jsem úplně ujetá..


19. Toleruješ, když muži nosí růžovou?

tak samozřejmě to z nich nepůjdu servat, když se mi to nebude líbit žejo a navíc je podle mě každému  úplně jedno, jestli to toleruju nebo ne :D ale na nějakých se mi to líbí, takže asi toleruju.


20. Díváš se ještě na animáče?

ty jo, já nevím.. asi ne?


21. Který film máš nejméně ráda?

horory, sci-fi, psychologický.. řeknu to jinak, mám ráda jen komedie a slaďárny.


22. Kam bys zakopala tajný poklad, kdybys nějaký měla?

vám to řeknu a už ho nikdy nenajdu, co? 


23. Co piješ k večeři?

piju jenom vodu :)


24. Do čeho si namáčíš kuřecí nuggety?

nejím maso.. a ne, nejím ani rozemleté kosti :D


25. Jaké je tvé oblíbené jídlo?

těstoviny, rizota, kuskus..


26. Jaké filmy sleduješ pořád dokola a nikdy se ti neomrzí?

Varieté / Burlesque 


27. Poslední osoba, kterou si políbila?

v práci se pusinkujeme všichni na přivítanou a při loučení, takže těch je fůra.


28. Byla jsi někdy skautem?

nope.


29. Dělala bys někdy striptýz nebo pózovala nahá pro časopis?

to by nikdo neocenil, spíš by ten časopis zkrachoval si myslím


30. Kdy si naposledy napsala někomu ručně dopis?

dopis netuším, ale třeba pohled minulé léto mámě.


31. Umíš vyměnit olej v autě?

nope.


32. Dostala si někdy pokutu za rychlou jízdu?

ne, jezdím podle předpisů :D


33. Došel ti někdy benzín?

ano, ale nikdy mi auto nezdechlo.


34. Oblíbený sandwich?

i have no idea


35. Nejlepší snídaně?

jogurt s ovocem, ovesná kaše.


36. Kdy obvykle chodíš spát?

chtěla bych kolem půlnoci max, ale většinou je to kolem 2-3 ráno 


37. Jsi líná?

ano a upřímně před asi 3 otázkama jsem málem byla tak líná, že jsem chtěla přestat odpovídat na ty otázky, ale hecla jsem se :D


38. Když jsi byla malá, nosila jsi kostým na Halloween?

na halloween nevim, ale vím, že jsem pár  kostýmu měla. třeba jsem byla za myš. a vypadala jsem tragicky.


39. V jakém čínském znamení jsi narozená?

prase. to by odpovídalo :D


40. Jaké jazyky umíš?

čj, aj a učím se španělsky..učím..no..umím 5 slov


41. Odebíráš nějaký časopis?

nenene


42. Which are better legos or lincoln logs?

anglicky na mě jo? nevím, co je to druhé, ale lego nemám ráda. takže ani jedno :D


43. Jsi tvrdohlavá?

ano


44. Kdo je lepší? Leno nebo Letterman?

achjo, já nevím, kdo to je a bohužel jsem moc líná na to je googlit.



45. Dívala ses někdy na telenovely?

na divokýho anděla


46. Bojíš se výšek?

ano prosím, mám panickou hrůzu


47. Zpíváš si v autě?

občas si nezpívám v autě, takhle to odpovím.


48. Tančíš ve sprše?

nemám sprchu a při mým štěstí bych se v ní stejně natáhla


49. Tančíš v autě?

jestli se dá za tančení považovat kroutění krkem a pohyb ramenem, tak ano, jsem vyloženě disco star


50. Už jsi někdy použila zbraň?

jo, denně.. mám plnou skříň zbraní a nebojím se je použít :D


tak jsem si naivně myslela, že se při odpovídání na ty otázky dozvím něco víc o sobě, ale spíš mi to přišlo, jako když se ve mě snaží probudit nějakou část dementa :D 
takže pokud to dočtete až sem, tak to klobouk dolů, já si jdu dát asi dvacet, jak mě to vyčerpalo :D

P.S. vlastně za tohle může máma, řekla, že mi za 5 minut zavolá a já se chtěla zabavit - samozřejmě za 5 minut nezavolala, protože kdyby jo, už jsem to dávno přestala zodpovídat :D

tak čaaaau :)

                           Niky xxx

kde mě můžete sledovat:

instagram - smithnicole7
facebook - www.facebook.com/xnicolesmithxo/

Komentáře

  1. Máme stejný oblíbený film. Při tvých odpovědích tě úplně slyším a chybíš mi. Jsem na tebe pyšná za to, jak to zvládáš. :) Napiš mi adresu a napravíme tvou odpověď č. nevim jsem sklerotik) a budeme si posílat sovy! ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo vlastně, já vím, že máme :) a taky mi chybíš. adresu ti pošlu moc ráda, budeme si vážně psát dopisy?? :)))))

      Vymazat
  2. Čekala jsem nějaký seriózní otázky :D k zamyšlení, ale tyto mě teda naprosto rozsekaly :D hodně jsem se pobavila!

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Diary of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha tak to jsem ráda :DD já moc na ty seriózní věci nejsem, takže ode mě čekej spíš jen takovýhle ptákoviny :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky