Lumiere London / #travelwithniky

víte, jak máme v Praze signal festival / festival světel ? tak tady teď poslední 4 dny bylo v podstatě to samý, po celém Londýně byly různý světla, akorát že já byla každý den v práci a šli jsme na světla až včera, což byl ale poslední den, tak jsme jich moc nestihli, ale bylo to hezký :)


tohle na Oxford Circus bylo jedno z mých nejoblíbenějších , z dálky to vypadá jako obrovský měsíc a je to fakt nádhera






tahle liška byla na Leicester Square, kde byl celý park proměněný v něco zvláštního, byly tam svítící kytky, motýli a pak hafo divokých zvířat, který vteřinu vypadali rozkošně a po chvíli se vám zdáli docela creepy..tak jsem úplně nepochopila smysl, ale podívejte se sami :D











tohle bylo na Trafalgar Square a ty "balonky" v podstatě tančily, rozsvicovaly se a zhasínaly, blikaly a k tomu hrála hezká hudba :))

můj absolutní favorit - bohužel přes tu tunu lidí to nešlo pořádně vyfotit, ale byla to klasická anglická telefonní budka, ve které bylo udělaný akvárko! a ty ryby jsou živý! :D











Southbank - trojúhelníky, co taky měnily barvu, blikaly a dalo se jima procházet, ale opět přes to množství lidí to nebylo úplně příjemný, já se nesnáším mačkat, ještě k tomu když těm lidem je to fakt úplně jedno, že vás zadupávaj a křičej vám do ucha a šlapou vám na nohy.. :D













celé jsme to prošli za asi 4 hodiny a ze Southbank (London Eye) jsme to pěšky došli až na Tower Bridge, takže dohromady jsme ušli asi 18km, byli jme vyřízený, ale stálo to za to! :)



a ano, jsem podle mě jediná "blogerka", která na svůj blog místo fotek sebe přidává fotky svýho kluka :D:D když já se ale stydím a nenechávám se fotit... :D

tak krásný týden přeju!

                                             Niky xxx

Komentáře

  1. Pěkný článek a hlavně nádherné fotky! :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky