memories, memories, memories.. scrapbook time

nejdřív ze všeho vás všechny vítám v novém roce a doufám, že jste rok 2017 zakončili skvěle, užili jste si jak Vánoce, tak Silvestra a hlavně, že jste do roku 2018 vkročili pravou nohou :))

já si to užila moc, Vánoce jak víte jsem strávila doma v Praze s rodinou a na nový rok už jsem sice zas byla v práci, ale před půlnocí jsem skončila a stála na Leicester Square s Naty a pozorovaly jsme ohňostroj, bylo to fajn :)

_________________________________________________________________________________

teď už ale k věci, minulé Vánoce jsem dostala od mamky scrapbook, neboli knížku/album, kam si vlepíte svoje fotky, nálepky, cokoliv a máte to prostě jako knihu vzpomínek. dostala jsem taky i nálepky, jen mi furt chyběly ty fotky :/ ale letos jsem dostala tu úžasnou tiskárnu od HP, jmenuje se Sprocket a je to nejlepší věc na světě! přes bluetooth to propojíte s mobilem a jedním kliknutím si vytisknete jakoukoliv fotku z mobilu, fb, instagramu.. jsem vážně nadšená!





asi vám došlo, že tenhle scrapbook je o mě a mém klukovi, máme totiž neskutečný množství fotek, tak to bylo jednoduchý a věřte mi, že tohle není zdaleka ani polovina toho, co máme.. budu na něj potřebovat ty knížky tak 4 :D :D



jsem s tím moc spokojená, já normálně na takovýhle věci nejsem dobrá, mám vždycky dobrou představivost, v hlavě vytvořím i nevytvořitelný, ale většinou když to mám reálně vyrobit, tak to dopadá katastrofálně.. ale tohle se mi moc líbí, jsem na sebe moc pyšná :D

tiskárna - HP SPROCKET
album - amazon 
travel samolepky - amazon 
london samolepky - paperchase 
prkýnko - anthropologie 


                                                          Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky