Jsem šťastná / #chatwithniky



jsou dvě ráno, sedím v mokrém, čerstvě vypraném županu na terase, poslouchám zpívat ptáčky, pozoruju výhled na anglický New York a je mi krásně.



jsem asi úchyl, ale sama pro sebe se tu usmívám a měla jsem potřebu vám o tom říct. dneska byl moc hezkej den.





předevčírem mi přijel bráška, má poprvé v životě zlomené srdce z lásky a tak přijel za mnou, aby přišel na jiné myšlenky a já se poprvé v životě cítím jako ta starší ségra, co se musí postarat a až na to, že ten kluk jí za 3 a mě to stojí neskutečnou sumu, se mi to moc líbí haha 😄 je zvláštní, že je teď v podstatě u mě na návštěvě a nejsme spolu doma u mamky jako vždy, je mi z toho upřímně trošku smutno, protože si všímám, jak moc už je vyspělej a už bude jen vyspělejší a vyspělejší a už to nikdy nebude ten malej rozkošnej ďábel, ale miluju ho i tak ❤️

a taky jsem zamilovaná. už jsem jednou v životě zamilovaná byla, ale tohle je jiný.. tohle je nový, vzájemný a něčím neskutečně vyjímečný.. mám kluka, kterej mě chce ukazovat světu, je na mě pyšnej, zajímá se o mě a dost často mi připomíná, jak a proč mě má tolik rád. a to jsem nikdy předtím nezažila a myslela jsem, že ani nikdy nezažiju. ale jak se říká, život vám přinese tolik věcí, které nečekáte a ještě k tomu v nejvíc překvapující dobu. samozřejmě už jsme si prožili období, kdy jsme se málem pozabíjeli, protože jsme si holt pár věcí neujasnili, ale to je přece normální, kord když já jsem češka a on mexičan, jsme v hodně věcech strašně moc odlišní a myslím, že stačí si vyjasnit jak co kdo máme a bereme a bude to dobrý. 

dál mám svojí rodinu, mámu, která i přes to, že už se tolik nevidíme je furt se mnou a vím, že kdyby se cokoliv dělo, tak ji tu mám a nikdy na mě nezanevře a já si jen víc a víc uvědomuju, že je to vážně tak, že vaše máma bude navždycky ten člověk vašeho života, ta spřízněná duše a ta osoba, ke který budete vždycky vzhlížet.. tak si ji hlavně važte a dokazujte ji lásku, protože to určitě potřebuje ❤️ to je takový vyznání mami, jen abys nezapomněla, že te miluju nejvíc na světě 😍

ačkoliv jsem to neplánovala, tak tenhle článek je plný lásky a dřív bych se za to styděla, protože přece nebudu veřejně ukazovat, jakej jsem cíťa, že jo? ale teď vám to ráda řeknu, protože když povolíte svému srdci se trošku otevřít, tak můžete zažít pocity, o kterých jste si ani nesnili...

Tak dobrou noc! děkuju za vás a za to, že už jste tu se mnou rok. vás taky miluju 🤪

a prosím vás začněte sledovat Gustava na instagramu, furt mě o to prosí, ať ho sem hodím, tak se tam jmenuje @gustragos81 

Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky