Tacos de chorizo con papas / #czechmex

já vím, jsem hrozná, protože jsem vám sem asi sto let nic nedala, ale my doma furt nemáme Wifi, tak je to trošku těžší.. každopádně jsem tu s jedním z mexických receptů, protože jsem dostala zprávu, jestli taky přidám něco ze života s mexičanem, tak ano, od teď začnu :D

vymysleli jsme si hashtag czechmex, ale toho jste si už určitě všimli u mě na instagramu a jistě všichni víte, co to znamená, hahaa :D

TACOS DE CHORIZO CON PAPAS

všichni vědi, že jedno z nejvíc známých a oblíbených mexických jídel jsou Tacos, ale oni se dají udělat na 1000000 jiných způsobů a Gustavo dnes dělá tyhle, což jsou uvařené brambory, které se pak osmahnou na pánvi s cibulí a chorizem (který já si dám samozřejmě stranou, protože nejím maso, ale bez něj by to nemělo tu správnou chuť) 

budete potřebovat:

  • brambory (my jsme použili celý 1kg pytel)
  • chorizo (500g na 1kg brambor, ale je to na vás, podle chuti)
  • 1 cibule na smažení s chorizem a půlka cibule na konec na "ozdobu"
  • tortilly 

postup:

  1. uvaříme brambory v hrnci se solí

2. nakrájíme si cibuli a chorizo a potom i vychladlé brambory na malé kostičky


3.rozpálíme olej na pánvi, přidáme brambory, které osolíme a opepříme a po chvilce přidáme i cibuli


4. když už budou brambory trošku "rozblemcaný", tak přidáme i chorizo a necháme smažit, dokud to nebude všechno hezky smíchaný dohromady 




5. a naposledy si jen ohřejeme tortilly, nandáme brambory a polijeme to mexickou salsou (Gustavo normálně dělá svojí domácí, tak na ni vám přidám recept příště) a vymačkáme na vrch šťávu z citronu a pálivou omáčku (prostě typicky mexický)





dejte mi vědět, jestli jste to někdo vyzkoušel a jak vám chutnalo :)) 

příště vám chci ukázat takovej zvláštní drink, co k tomu pil, už to mám všechno nafocený,tak to sepíšu po tomhle :D

Niky xxx 

Komentáře

Oblíbené příspěvky