Michelada / #czechmex

jak jsem vám slíbila, tak jsem tu s dalším mexickým receptem, ale tentokrát na pití.. jmenuje se Michelada a je to jeden z nejoblíbenějších mexických nápojů :)


nebudu vám tady vykládat, jak je boží, protože mě nechutná, ale to je tím, že já nenávidím rajčatový džus a pivo a tohle má v základu rajčatový džus a pivo 😄




Budete potřebovat: 
  1. pivo (nejlíp corona samozřejmě)
  2. sůl
  3. worcester omáčku
  4. maggi
  5. tabasco
  6. tajin 
  7. limetku
  8. rajčatový džus


jako první potřeme okraje skleničky limetkou, aby se nám na to pořádně zachytil tajin




nalijeme rajčatový džus do ani ne půlky skleničky


a potom postupně přidáváme omáčky, Gustavo si tam většinou tak 10x nakape jak Maggi tak Tabasco


a to samé s Worcester omáčkou


tady jsme udělali chybu a přidali sůl až když už tam bylo vše ostatní, ale vy ho určitě dejte v moment, kdy máte ve skleničce jen led, protože ono ho to trošku “obalí” a nerozpustí se tak rychle 


před nalitím piva to pořádně promíchejte


a na konec to pivo. samozřejmě ne každý má doma ten držák, takže úplně v klidu stačí skleničku dolít pivem a bude to mít úplně stejnou chuť haha


a hotovson! :)





dejte mi vědět, pokud to budete zkoušet a jak vám chutnalo, jsem moc zvědavá :))

tak salud! 🍺

já si jdu dopít svůj jablečný džus.. ha ha

Komentáře

Oblíbené příspěvky