Who am I? / #chatwithniky

Ahoj,ahoj,ahoj :)

dostala jsem nedávno zprávu od jedné čtenářky, která mě donutila se zamyslet..napsala mi totiž, že ráda kouká na to, kde jsem cestovala bla bla, ale že ví kulový o mě a že by jí zajímalo, kde se vidím za pár let, co v životě chci a co je můj sen.. já nad takovýma věcma přemýšlím často, ale že to zajímá i někoho jiného je krásný ❤

zpátky do minulosti...
když jsem byla menší, vzpomínám si, že jsem chtěla být veterinářka, protože zvířata prostě miluju nejvíc ze všeho a pomáhat jim byl můj sen.. jenže já nenávidim krev, smrt apod. a bohužel i to práce veterinářky obnáší, takže z toho zase sešlo. Pak jsem chtěla být všechno možný, podle toho, čemu jsem se zrovna věnovala, takže jednou to byl tenis, podruhé florbal, pak jsem jezdila na koni, takže jsem chtěla být Váňa v ženským provedení.. taky jsem určitě chtěla být zpěvačka (to bych chtěla furt, akorát bohužel ten um zpívat mě nějak minul), herečka (to bych taky chtěla furt, ale to bych nesměla být takovej stydlivej mentál jako jsem) a fotografka..až na to, že jediný co s foťákem umím je ho zapnout a vypnout a trošku zvládám i zmáčknout spoušť, tím končím :D

vždycky jsem si říkala. že se rozhodnu po maturitě, co budu vlastně chtít dělat, jenže ten čas utekl nějak moc rychle, já odmaturovala a jediný, co jsem věděla bylo to, že mám ze sebe depku, protože nejen, že furt nevím, co od života chci, ale taky jsem úplně neschopná. Máte taky někdy takovej pocit nebo jsem to jen já? Mě prostě přijde, že nic neumim, že jsem úplnej antitalent na všechno! No tak jsem se chopila té nabídky jako servírka na hotelu.

když jsem dělala servírku, tak ve mě vzrůstala chuť udělat si svojí kavárno/cukrárnu/pekárnu? prostě něco, co bude krásný, útulný a plný domácích dortíků, muffinů, cupcaků, koláčků apod. chápeme se :D a to mi zůstalo doteď, furt to v plánu mám, jenže na zrealizovaní je potřeba dost peněz, což momentálně nemám, plus fůra času, což taky nemám a hlavně si myslím, že jsem ještě mladá na to si začít svůj "bussines", jelikož chci cestovat a poznávat svět, než se jakože usadím...každopádně péct chci i tak, je to taková moje vášeň, což je další z důvodů, proč jsem si založila tenhle blog, abych se s váma občas mohla o něco podělit a abych měla kam strkat fotky všeho toho jídla :D

                         můj životní cíl je živit se něčím, co mě bude bavit

chci si život užít, dělat něco, co mi bude dělat radost, chtěla bych to dělat pro lidi.. jestli k vám mám být úplně upřímná, tak bych si třeba přála cestovat a být za to placena, jestli mi rozumíte? na tohle mi hodně lidí řeklo, že můžu třeba dělat průvodce, ale to není ono, já nechci cestovat z povinnosti. Já chci někam vyjet, užít si to na maximum, pak vám o tom sepsat článek, přidat fotky, podělit se s váma o zkušenosti a jet zas o kus dál.. bože, zní to šíleně povrchně, žejo? to nechci, nejsem taková :D jen jsem si řekla, že to řeknu tak, jak si to vysnívám:)

a odpověď na otázku, kde se vidím za pár let? nevím. netuším. nechám se překvapit :)

momentálně jsem ráda za to, kde jsem, jsem na sebe pyšná, že jsem se dokopala přestěhovat se do Londýna, vzhledem k tomu, že mi to trvalo skoro rok, jsem ráda, že pracuju ve svý oblíbený restauraci, která je tady jako jediná v celé Evropě, baví mě práce hostesky i přes to, že tu mám minimální mzdu, baví mě vám o tom psát, jsem vděčná, že to čtete a baví vás to, jsem vděčná za zpětnou vazbu, za vaše zprávy, komentáře a otázky a teď bych prostě nic neměnila.

Děkuju vám za to, že jste a děkuju, že mám možnost se podělit o svoje pocity a myšlenky.

                                                    Niky xxx

kde mě můžete sledovat:

instagram - smithnicole7
facebook - https://www.facebook.com/xnicolesmithxo/


Komentáře

  1. Krasy clanek, musim souhlasit s tim...delat a zivit se tim, co te bavi. Ja kdysi davno mela predstavu, z to musim mit nalinkovane - a mela jsem. Ale hned v prvbim roce VS (uz koncim mgr.) bylo jasne, ze pokud chces pana Boha rozesmat, delej si plany...s mboha falsimi zivotnimi i pracovnimi zkusenostmi prisy okamziky, kdy jednoduse zmenis mysleni, clovek uz voce pozna, co ho tahne...no, musim priznat, ze jsem ted tebou inspirovana na clanek :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Takový sen, cestovat a psát o tom a vydělávat si, má spoustu lidí. A spoustě z nim se již splnil. Takže hlavu vzhlru a jít si za svým!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky