Věřím v "čaroděje" ?

Nikdy v životě by mě nenapadlo, že budu psát článek o něčem takovým, jako je tohle, ale jak se říká, nikdy nevíme, co nám život přinese..tak ho píšu.

Za svůj život jsem nikdy nevyhledávala věštkyně, kartářky apod. (nevím, co všechno vlastně existuje), né proto, že bych v to nevěřila, ale spíš jsem to prostě neřešila.. setkala jsem se s kartářkou jednou a to na mé 18. narozeniny, které jsem slavila s maminčinýma 40. na lodi, kam jsme právě jednu kartářku pozvali jako "zábavu" a jediné, co mi řekla bylo, že udělám řidičák, udělám maturitu a budu s Adamem mít 2 syny, pak si najde jinou ženskou a s tou si udělá další dítě nebo tak nějak. Já si z toho nic nedělala, protože mě přijde, že to jsou takový věci, které může říct v podstatě každýmu člověku a není to nic, co by znamenalo, že vážně vidí do mé budoucnosti..

jenomže před 3 dny se mi stalo něco, z čeho jsem upřímně trošku rozhozená doteď :D měla jsem v práci pauzu a šla jsem kouřit s jednou kolegyní, říkejme jí třeba Tereza a povídaly jsme si.. zrovna jsme měly konverzaci o mém dědovi, říkala jsem jí, že to byl jeden z nejlepších lidí v mém životě a že jsem si 100% jistá, že už nikdy nikoho takového nemůžu potkat..a do toho jí někdo volal, nezvedla to a začala mi vyprávět, že jí volá kamarád, dejme tomu Lukáš, kterého zná 11 let a kterej vidí do člověka. To zní divně, já vím, ale neumím to jinak popsat.. prostě cokoliv se Tereze děje, on o tom ví, aniž by mu to musela říkat ( nemají žádné společné známé, nemá žádný zdroj informací ) a popisovala mi, jak ho před 11 lety potkala, jen si spolu šli zakouřit, vůbec se neznali a on jí řekl celou její minulost a ona jen stála jak opařená, klepala se a byla úplně hotová.. říkala mi, že když jsem nastoupila do práce, tak mu poslala mojí fotku a ptala se ho na mě, co si o mě myslí apod. a já se začala smát, tak se rozhodla, že mu jde zavolat a dá mi ho k telefonu..

mě v tu chvíli zachvátila panika, nechtěla jsem s ním mluvit, tak ho měla na uchu ona a jen tlumočila.. popsala mu, že stojím naproti ní a koukám jí do očí a on začal.. první věc byla, jestli mám jizvu na koleni - tak jsem si říkala co to mele pane bože, jak ho napadla taková ptákovina, ale je to pravda, jizvu tam mám. velikou. potom, že prý mám poslední dobou myšlenky na rodinu, je mi smutno a že jsem teď někdy mluvila o svém dědečkovi... hm.. jo, mluvila, asi tak 3 minuty před tím!!

dál jsem se dozvěděla, že mi prý v minulém týdnu někdo ublížil, jenže si toho nejsem vědoma, tak říkal, že mi někdo zalhal, ale že já nemusím vědět, že to byla lež. takže díky, teď mám brouka v hlavě.

pak se ptal, teda kecám, oznámil mi, že jsem den před tím v práci viděla paní, která měla modrofialové vlasy.. JO VIDĚLA. potom, že prý mám v plná udělat nějakou velkou změnu se svýma vlasama. JO MÁM a den předtím jsem se o tom bavila s další kolegyní z práce. pak říkal, že jsem se dnes s někým bavila o fitku.. JO BAVILA! s Naty jsme si říkaly, že už bychom měly začít chodit. a poslední z věcí, co si pamatuju bylo, že plánuju nějakou velkou dalekou cestu.. ráno ten den jsme si s Naty podaly ruku na to, že po novém ruce pojedeme na nějakou dobu žít do Los Angeles.. tak já nevím..

Zakončil to tím, že v mém životě vidí hodně cestování a že jsem upřímný člověk, na kterého se dá spolehnout, jsem věrná kamarádka a mám strašně zlaté srdce. Ale budu mít v životě hoooodně problému, pokud se nenaučím říkat ne, nepřestanu všechny poslouchat na slovo a nepřestanu se pro všechny rozdávat..

Nevím, co je ten člověk zač, čím se živí, ale tyhle blbosti o mě mi řekl proto, aby mi jen ukázal, že do mě vidí a že v to mám věřit. Přísahám, že to neměl odkud vědět a hlavně to jsou zrovna věci, které nemůže říct úplně každému.. možná vám to připadá jako blbost, ale já už v to asi věřím :D jsem přesvědčená, že má i vidinu toho, jak tohle tady teď sepisuju, tak ho tímhle zdravím ( naštěstí neumí česky, ale co já vím, jestli si to nedokáže i přeložit haha)

Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Věříte? Stalo se vám něco takového? Pro mě je to novinka, tak vůbec nevím, jak na to reagovat...

Jinak vám přeju krásný víkend, já razím do práce :)


                                  Niky xxxx

kde mě můžete sledovat:

instagram - smithnicole7
facebook - https://www.facebook.com/xnicolesmithxo/?fref=ts

Komentáře

  1. Wow, mám úplně husí kůži! Jaký je jeho telefonní číslo? :D já osobně s ničím takovýmto zkušenost nemám, ale před pár lety v Austrálii jsem se zúčastnila setkání s duchařským médiem a to bylo taky dost zajímavý. Když víš, že médium nemá šanci tě znát, ale začne vyprávět, že přišel ten a ten duch, chce mluvit s tím a tím člověkem a říká věci, který prostě nikdo jiný znát nemůže. Takže na takovýto veci určitě věřím ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky