Kdo vlastně jsem? / představení po 4 měsících

Krásnou neděli všem!

Připadám si jako normální člověk, protože mám volno v neděli :D každopádně jsem si zajela do kavárny, jelikož jsem zjistila, že se mi s kafem a mezi lidma píše mnohem líp, než v tom našem kamrlíku, kde si k tomu laptopu ani v klidu nesednu (nemáme stůl a židli)...no a taky tu mají rychlejší wifi haha :D

Vzhledem k tomu, že vám sem píšu už 4 měsíce, šíleně mě to baví a rozhodně nemám v plánu přestat, tak jsem si říkala, jestli by nebylo na čase se vlastně taky trochu představit? Došlo mi, že o mě nic nevíte, neřekla jsem kdo jsem, jaká jsem a proč vlastně píšu.. tak vás trochu zasvětím :)

Jmenuju se Nicole Smithová, což už jste určitě pochopili :D je mi 21 let a jsem z Prahy.. můj táta je angličan, proto to příjmení, ale kvůli mamce žil v česku, takže jsem vyrůstala tam a odmalinka jezdila několikrát do roka do anglie za babičkou a dědou, což je vlastně asi i jeden z důvodů, proč jsem v anglii teď, proč mě to vůbec napadlo a proč mám k anglii takový vztah, jaký mám :)

Mám starší ségru Bramboru (doopravdy se jmenuje Bára, ale Brambor jí sluší víc - promiň Bramboš, miluju tě i tak) , a mladšího bráchu Andyho (Andrew po tátovi) , se kterým občas vypadáme jako dvojčata, což vlastně nevím, jestli je špatně pro mě nebo pro něj? No a pak mám maminku, Kachlíka, která je nejlepší na světě a musim o ní přestat psát, nebo budu vypadat jako mamánek.. btw stejně vím, že svůj život strávím s ní někde na farmě odřízlá od světa a budeme happy. Taky bych ráda zmínila, že mám 2 pejsky, labradorku Honey a fr.buldočku Kačenku (po mámě, jsme úchylný nó :D) a miluju je víc než cokoliv ❤

No a teď zase o mě.. před 2 lety jsem odmaturovala (všechny nás to překvapilo), studovala jsem nejdřív obor management obchodu a po chvíli jsem přestoupila na cestovní ruch, protože mi to je prostě blíž, než nějakej bussines atd.. a taky jsem myslela, že budu mít lehčí praktickou maturitu z účetnictví..což se nestalo #přiznávámse .
Neměla jsem tušení, co po škole chci dělat, jedíný co jsem věděla bylo, že nechci na vejšku..no a nějak v tu dobu mi Adamova máma nabídla práci u ní na hotelu na Slapech jako servírka, což jsem vzala i přes to, že jsem to nikdy předtím nedělala s tím, že tam teda odpracuju sezónu a na konci léta se rozhodnu co dál. Na hotel jsem se na to léto v podstatě přestěhovala, dělala jsem každý den od rána do noci, ale poznala jsem celou Adamovu rodinu, protože tam 90% členů pracovalo taky :D a užila jsem si to.

Po létě jsem dala přihlášku na jazykovku, chtěla jsem si vylepšit angličtinu (vážně ji nemám tak dobrou i přes to, že to mám v krvi), ale když jsem měla jít první den do školy, tak se mi nechtělo vstávat a od té doby mě ta chuť chodit každé ráno do školy přešla :D #přiznávámsepodruhé 
Celou zimu jsem pomáhala brigádně v jedné restauraci v Praze a v květnu loňského roku jsem opět nastoupila na hotel.. 5 měsíců v kuse, den co den od rána do noci, ale opět jsem poznala tunu úžasných lidí, opíjela se aperolem na terase s výhledem na Vltavu (aperol jsem si míchala do 3l džbánku prosím pěkně #přiznávámsepotřetí.) A hlavně jsem si našetřila už podruhé na dovolenou v Los Angeles, takže jsem sice byla spokojená, ale už jsem věděla, že to nejde takhle dál, nemůžu mít jistou práci jen přes léto a pak se v zimě ztrácet..

Tak jsem se rozhodla, že půjdu studovat do Londýna. Nejdřív jsem chtěla jen na nějakej kurz třeba na měsíc, ale tím bych si nepomohla, nezabila bych čas..ale univerzity jsou tu mega drahý a já bych se v životě nedoplatila, tak jsem se na to vykašlala.. jenže jsem o tomhle svým nápadu řekla Natálce, která se toho chytla a rozhodly jsme se sem jet pracovat. A tím, že jsem měla jí, která mě hecovala a plánovala to se mnou, tak se to uskutečnilo a já jsem tady. Kdybych se totiž rozhodla sama, tak mi do toho určitě něco vleze, i kdyby jen nějaká blbůstka a já bych to odřekla.. takže Natálko, děkuju, že tě mám ❤

A proč jsem se rozhodla o tom psát? Propadla jsem všem těm youtuberům a blogerům, jako každý v dnešní době..teď už na to sice nemám čas a vlastně mě i přestali bavit, protože mi přijde, že už každý dělá to stejný, ale já jim záviděla to, že se mají k čemu vracet, youtubeři si můžou pouštět videa ze svých oblíbených dnů, blogeři si číst jaký pocity měli třeba ze svatby bla bla bla..navíc jsem blog měla už asi v 10ti letech, když to frčelo na blog.cz a taky si odjakživa vedu deníky, prostě mě to psaní baví..  a já jsem hodně výřečnej člověk, jakože fakt hodně , takže já mám potřebu pořád mluvit a někomu něco sdělovat, jenže občas se stane, že tu danou věc nemám zrovna komu říct, nebo tím toho dotyčného nechci zahlcovat, tak jsem si založila blog. Je/bude to takovej můj životní deníček a to, že vy ho čtete a baví vás to, líběj se vám fotky a tak je jen krásný bonus ❤

A je to tady zase, článek dlouhej jak týden..to jsem neplánovala 🙈a to jsem vám o sobě ještě neřekla všechno, co jsem plánovala :D

Tady máte mojí rodinku, pro představu..doufám, že se nikdo ze zveřejněných neurazí, že jsem je ukázala, ale i kdyby jo, tak s tím nic neudělaj hahaha :))))
P.S. ten černobílej flek vedle mě měla být Kačenka..akorát se holt nevešla do objektivu (jaký paradox, když je to podle mě ten nejmenší buldoček na světe, je o polovinu menší než všichni ostatní)

Tak se mějte krásně!

                                                  Niky xxx

Kde mě můžete sledovat:

instagram - smithnicole7
facebook - https://www.facebook.com/xnicolesmithxo/


Komentáře

  1. Naozaj veľmi pekný článok. Páči sa m, že si napísala aj niečo zo svojho života a veľmi sa mi páči, že za člena rodiny považujete aj psa :) aj my to tak máme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naši psi jsou členové rodiny, stejně tak jako naše slepice a kuřata haha :D
      děkuju ti za hezký komentář :)

      Vymazat
  2. Těší mě! Strašně vtipně a mile napsané, a mě u toho trklo, že na svým blogu něco takovýho taky postrádám :D

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, ty jsi na me vzdycky tak milá:) dekuju, me taky těší a uz se tesim na článek o tobe:))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky