My 3rd month in pictures / april



Myslíte si, že se mi někdy podaří udělat month in pictures na konci toho daného měsíce a ne skoro v polovině nového? Mě by to docela zajímalo :D

Duben byl podle mě můj zatím nejoblíbenější měsíc, viděla jsem totiž všechny, který miluju, měla jsem krásný dny v praze, byla jsem s daddym a babičkou v Doncasteru, kde dřív žili a projeli jsme všechny tyhle anglický vesnice v okolí, kde jsme chodívali, když jsem byla malá, víc jsem se poznala s lidma z práce a našla si nový kamarády, měla jsem tu Adama, byla jsem v Brightonu, na Seven Sisters cliffs a byla jsem prostě šťastná :) jediný mínus bylo, že mi odjela Natálka na skoro 3 týdny, takže jsem tu válčila sama samotinka..











A končímeeeee :) vzhledem k tomu, že každý můj článek je dlouhý jak týden, tak tenhle nebude..nebudu se rozepisovat, ukázala jsem vám jen pár fotek a hlavně všemu co jsem tu zmínila jsem věnovala samostatný článek, tak se můžete mrknout :) je tam Praha, Londýn s Adamem, Brighton s Adamem, recept na nejlepší mrkváč apod :)

tak se mějte krásně!

                                           Niky xxx

kde mě můžete sledovat:

instagram - smithnicole7
facebook - https://www.facebook.com/xnicolesmithxo/

Komentáře

  1. Fotky jsou krásné :) v Londýně jsem také byla a doufám, že se tam ještě někdy podívám :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky