První týden zdolán a nebudeme bezdomovci!

Ahoj,ahoj,ahoooj :)
Za celý týden jsem neměla kdy si v klidu sednout k počítači a sepsat si to..nešlo to, ale dnes máme první "day off", který plánujeme trávit odpočíváním a poznáváním, takže mám konečně čas :D

Asi vás zajímá, co se za tu dobu stalo a nestalo,tak já to zkusím sepsat nějak popořadě. 
První 4 dny jsme byly v jednom airbnb, který jsme měly zaplacený jen na 3 dny s tím, že si během nich najdeme bydlení..nenašly,takže jsme si musely připlatit noc navíc a ani to nepomohlo, jelikož jsme stále nic nenašly :D byly jsme se podívat například na dům, který sdíleli češi s maďarama a v 9 lidech chodili na jeden záchod, chuťovka..a to my nechtěly, tak jsme šly na jiný byt, kde bydleli cizinci a tam byl zase šílený bordel plus jsme neviděly ty spolubydlící, tak to se nám taky nelíbilo,takže taky nic a to znamenalo jediný - nemáme kam jít. Nám to samozřejmě přišlo strašně vtipný, že od zítra budeme bezdomovci hahaha, lámaly jsme se tu smíchy, ale vážně to sranda nebyla:D

Na poslední chvíli jsme se rozhodly, že nebereme ani jeden a radši si zaplatíme nové airbnb na další 4 dny a pokusíme se si za tu dobu domluvit co nejvíce schůzek ohledně pokojů a jeden už vybrat. Asi si někdo myslí, jak jsme rozmazlený, že si vybíráme, ale my sem jely si užívat, mít se dobře a dělat si co uznáme za vhodný a ne jít bydlet do prvního baráku, který se nám nelíbí, s lidma co se nám nelíbí jen proto, že bychom měly..jestli mě chápete.. to bych radši jela zpátky domů a ušetřila peníze :D

V den stěhování jsme musely v 11 opustit první airbnb a do druhého jsme mohly až od 2, tak jsme šly zabít čas do kavárny. Myslely jsme si, že pojedeme metrem do toho druhého airbnb, ale už ta cesta do kavárny nás zničila, takže jsme jely opět UBERem..tentokrát nám to vyšlo, pán byl fajn a v pořádku nás dopravil.

V bytě na nás (no spíš na mě) čekalo překvápko a to takový, že absolutně nevypadá tak, jako na fotkách..a to já nemám ráda. Byla tu špína na zemi, špinavé zdi, spím na straně postele s nějakým prasklým pérkem nebo co, takže mě bolí záda,jelikož spím úplně propadlá..no je to hustý, ale samozřejmě jsem věděla, že začátek nebude procházka růžovou zahradou.. (říká se to tak? :D)

Každopádně přes víkend jsme obepisovaly různé inzeráty ohledně bytů nebo jen pokojů, psaly jsme fakt jako divý, už nám z toho hrabalo a většina ani neodepsala a nebo když jo,tak měli podmínku, že se musíme upsat na minimálně 3 měsíce atd..a to jsme taky nechtěly. Včera - v pondělí se stal zázrak, my od 10 ráno psali všem možným i nemožným a dost lidí odepsalo, tak jsme si domluvili schůzky a hned jsme vyjeli. První byt byl tragédie..bydlel tam jen jeden pár, ale italové a ti prostě bohužel nemají rádi úklid, takže to bylo nechutné a ještě ke všemu v našem pokoji byly plesnivé zdi a pán nám na to řekl, že to zítra přemalujou..jojo,super,děkujeme :D

Druhý byt jsem domlouvala se slečnou asi sto let, vůbec jsme se nedokázaly domluvit, až jsem si říkala, jestli si z nás jen nedělá srandu..no přijely jsme za ní, psala jsem jí, že jsme tu a ona že taky, ale nevidí nás..tak už jsem jí to chtěla rušit, protože jsem byla přesvědčená, že je to nějaký trouba, co sedí doma a směje se nám, že jsme kvůli němu někam jely a nic nás tam nečeká :D ale my jen stály špatně, slečna byla celou dobu na správném místě a víte co? Byla úplně skvělá, je to polka, tak jsme si nějaká slova říkaly i v češtině a byla sranda..byt nic moc, ale když jsme jí řekly, kolik teď platíme v tom airbnb, tak řekla, že to je šílený a že nám nějak pomůže a domluvila nám další pokoj v baráku, kam nás i převezla autem a se kterým jsme s Naty byly obě spokojený. Poprvé jsme si řekly, že si dokážeme představit tam ten první měsíc,dva bydlet.. Slečna nám dala čas do 18:00, abychom se rozhodly a my do té doby měly mít ještě 2 prohlídky, ale při čekání na metro jsme je zrušily, jedna byla daleko a už jsme to nestíhaly a ta druhá po nás chtěla neuvěřitelný peníze za různé poplatky atd,atd..takže to zkrátím, hodinu jsme se táhly zpátky k baráku na sraz s tou slečnou a podepsaly to, daly zálohu a konečně nám spadl kámen ze srdce. NEJSME BEZDOMOVCI! Máme jít kam bydlet od středy, až opustíme tenhle byteček.. Nejlepší na tom je, že tím, že už máme adresu, tak můžeme začít zařizovat NIN a práci..jupíjájej. 

Doufám, že vás tenhle článek moc nevyšťavil, já se teď načapala jak u toho psaní šilhám,takže už to radši ukončím :D
Chtěla jsem přidat fotky, ale furt mi to nějak nejde, tak až na to přijdu, tak udělám článek jen s fotkama.. :)

Tak pááá

Komentáře

  1. Je super, že máš takú príležitosť. Teším sa na tvoje nové články lebo veľmi pekne píšeš:)

    https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. každý jí má, jde jen o to mít odhodlání, který vlastně ani nevim, kde jsem sebrala :D
      A moc děkuju :))) tak nějak me uklidňuje si to sem sepisovat :D

      Vymazat
  2. Tak to je super, miluji tyhle blogy. Mam radost, že jsem na tebe narazila :)
    Ejnets in Lisboa
    Zajímá tě cestování? Přidej se do naší skupiny pro Czech Travel Bloggers TADY :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky