Holiday in Prague / #travelwithniky

Napadlo by vás někdy, že země/město, ve kterým jste vyrůstali celý život bude jednou vaše destinace na "dovolenou" ? Mě ne. A na konci března jsem tam na pár dní jela a musím říct, že nevidět své město pár měsíců ma své kouzlo, užila jsem si to jako nikdy, nevadily mi davy na Karlově mostě, bylo krásný počasí a hlavně jsem viděla všechny svý nejbližší ❤

Plánovala jsem si to už asi měsíc, ale furt mi to nevycházelo časově, finančně a nebo nebyly letenky, ale nakonec se mi to podařilo, letenku mi zaplatil Adam (přítel) a podařilo se mi to celý zatajit před mámou, aby to měla jako překvapení, což byl asi ten nejtěžší úkol, protože máma je máma a ty zjistí všechno haha :D 

Naštěstí jsem dostala chytrý nápad, jelikož jí vždycky posílám rozpis směn na následující 2 týdny (aby věděla, jak dělám a kdy si můžeme zavolat atd), tak jsem udělala jeden "fejkovej" a ty dny, co jsem měla být v Praze jsem si napsala normálně směny + jsem jí z letiště poslala smsku, že si dnes bohužel nezavoláme (měla jsem končit v 8 večer v práci), protože tam nakonec budu až do zavíračky.. musela jsem se přece nějak pojistit, aby mi nevolala, až budu v letadle a neměla o mě strach.. a vyšlo mi to! :D

Přistála jsem o půlnoci, Kristýna mě vyzvedla a jely jsme k nám, kde jsem asi v pul 2 v noci vlezla mámě k postele (je to blbý nápad a nikdy to nezkoušejte), která se mě chudinka tak lekla, že mě málem prohodila oknem :D ale když se pořádně probrala, tak jsme si vydržely povídat asi do 4 a bylo to super ❤

Další den bylo nádherně, Kristýna mě vzala na oběd do mého oblíbeného Di Carla (ještě jednou děkuju❤) a bylo to nejlepší! Pak jsem byla s další kamáradkou klasicky na naší benzince s Costa kafem z automatu a večer jsem se opila se ségrou a maminkou, pobrečela si a povídaly jsme si několik hodin v kuse :)
 

Následující den jsem byla konečně s Adamem, kterej mě vyzvedl v Mini Cooper kabrioletu (moje srdcovka) a nechal mě ho řídit!!!! Takže jsme se projížděli, měli jsme opět nádherné počasí, šli jsme na oběd, na kafe, do Prahy na procházku...když na to teď vzpomínám, tak děkuju bohu za to, jak se mám a jaký mám kolem sebe lidi, protože jsem vážně šťastný člověk ❤ 

V neděli bylo zase krásně, já ráno u Adama dostala pohoštění jalo bych byla královna, snědla jsem 8 lívanců a doma maminka upekla kachnu, kterou sice nejim, ale 8 knedlíčků do mě sklouzlo jak po másle, takže ano, chápete správně, zpátky do Londýna jsem se dokutálela..měla jsem strach, že si budu muset připlatit za sedačku navíc Haha 😄😄

Chtěla bych říct, že začínám poznávat, že není důležitý kde jste, ale s kým jste, protože mě se všema bylo tak krásně, že i kdybychom měli být někde na půdě celý dny, tak si to dokážu užít taky!  A taky že Praha není vůbec špatný místo, vlastně nikde to není špatný, jen se musíte naučit vidět věci, místa a i lidi v tom lepším světle.. a bude vám líp! :) 

Jak si to krásný počasí užíváte vy? :))


Už končím s proslovem, mějte se krásně a já vám sem šoupnu ještě pár fotek :) 

Kde mě můžete sledovat:

Instagram - smithnicole7
Facebook - https://www.facebook.com/xnicolesmithxo/


moje ségra ze mě musela mít očividně mega radost, protože vyfotit se spolu byl její nápad.. a to se nikdy moc nestávalo :D
 



Mini Cooper už je na mym wishlistu!
podle mě mám třeba nejroztomilejšího kluka:)
tady nevím, proč šilhám, ale ignorujme to prosím a soustřeďme se na to, jak je Kačenka sladká:
dostala jsem od mamky její vlastnoručně vyrobený jelení lůj a pyšnější už bych být asi nemohla..kdybyste měli zájem si od ní taky koupit, mile ráda vám prozradím kde :)
         

Komentáře

  1. Wow, koukám, že jsi měla krásnou dovolenou! My se z ní teď taky vrátili s přítelem a ještě pořád jsme plní po všech těch obědech u babiček a maminek haha.

    Můžu dostat tip, kde koupit ten lůj od tvé maminky?

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jste se aspoň najedli na nějakou dobu dopředu vid, hahaa :D
      jinak ten lůj mamka prodává ve svym salonu v Kunraticích, kdybys někdy měla cestu kolem, určitě se zastav, prodává tam hodně svých výrobků jako například krémy, peelingy apodobně, všechno bez chemie a takových těch blafů, co do nich nepatří haha :))

      Vymazat
    2. salon Beauty Style jsem zapomněla dodat :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky