NEW YORK 2015 part 1 / #travelwithniky

Všechny vás moc zdravím,
nějak mi hráblo a nejradši bych psala každý den nový články, ale jelikož už vás nechci nudit furt tou samou londýnskou pohádkou (chodím každý den do práce, nic víc 😄), tak jsem se rozhodla zahrabat ve vzpomínkách a podělit se s vámi o moji dovolenou v New Yorku.

Byl to můj sen odjakživa, stejně tak jako 90% všech lidí a dokonce jsem si dřív i plánovala, jak se tam jednou přestěhuju, opět stejně jako 90% lidí hahaha 😄 ale už jsem si to rozmyslela.. don't get me wrong, New York je super, moc se mi tam líbilo, užila jsem si každou vteřinu, ale na život to pro mě určitě není..je to šíleně hektický město, plný spěchajících lidí, kteří nejsou úplně příjemní a cítí se zbytečně moc důležitě + bych se tam trošku bála.. ale tím nechci nikomu brát iluze, New York miluju a klidně bych se tam podívala znovu:) a teď už k věci..

Letěla jsem tam s Adamem na naší první pořádnou dovolenou, šetřila jsem si sakra dlouho a stálo to za to.. termín byl v lednu 2015, takže jsme tam měli zimu, ale podle mě je to lepší, než tam letět ve vedrech v létě, to by mě asi nebavilo se tam procházet upocená😄

Ubytovali jsme se v hotelu Hilton Garden Inn Central Park, který byl fakt úplně bomba, moc se nám líbil a i zaměstnance měli skvělý..jediný, co mě trošku mrzelo bylo, že jsme neměli snídaně, mám takový dojem, že tam snídaně nedělají vůbec, ale naštěstí jsme měli kousek od hotelu Starbucks, tak jsme klasicky snídali tam.. a navíc bylo super, že otvíral už asi v 5 ráno? a my tou dobou nějak vyráželi, jelikož jsme vstávali asi ve 3 ráno, než jsme si zvykli na změnu času :D dokonce v tu dobu, co jsme tam byli ubytovaní tam ten hotel slavil svůj první rok, takže si dokážete představit, jak čistě a opečovávaně vypadal:)

Day one

Vzhledem k časovému posunu jsme se vzbudili už kolem 3 a ani jeden z nás nedokázal znovu zabrat, tak jsme se sebrali a vyrazili do nejbližšího Starbucksu, kde jsme se nasnídali a dali si kafe na probrání. Potom jsme se celé ráno procházeli sami celém New Yorku, nikde ani noha a bylo to úplně úžasný, ale byla brutální zima, až se z toho Adamovi furt vypínal telefon :D







rozhodli jsme se, že se půjdeme podívat na Empire State Building, měla jsem lístky koupené už z domova přes net, ale jelikož bylo furt brzo, tak jsme museli počkat, až ho teprve otevřou, tak jsme se zase hřáli ve Starbucks :D 



a dokonce jsme byli tak brzo, že jsme jeli s dalšíma pár lidma jako první skupina dne nahoru na Empire! to je zajímavý, co? :D

nikde nikdo..







jak jsem už zmínila, tak ten den byla šílená zima, takže nahoře byla 3x tak brutální, ale za ten výhled to stálo..sice jsme měli zataženo a ještě k tomu se začalo rozednívat, až když už jsme byli pomalu na odchodu, ale byl to zážitek a hlavně Empire State Building je podle mě taková povinnost:)








když jsme tady skončili, tak jsme se šli projít k Flatiron building (v překladu je to žehlička, vážně tak vypadá a byl to jeden z prvních mrakodrapů v New Yorku a když byla v roce 1902 postavená, tak byla považovaná za nejvyšší budovu NY i přes to, že měla jen 87 metrů..teď mají kolem 300-500 metrů), takže je to prcek :D )



tady za mnou vidíte právě tu žehličku:) vzpomínám si, že vyfotit tuhle fotku nám trvalo asi 100 let, protože tam furt někdo cestoval kolem mě a já nechtěla mít cizí lidi na fotce se žehličkou!! :D

po cestě ze žehličky jsme se rozhodli si vzít taxik zpátky na hotel, protože už jsme byli vyřízený, ale silnice byly tak zacpaný, že jsme v půlce cesty vystoupili a šli se opět projít na Times Square, kde se nám stalo tohle! Byli jsme na jedné z těch obrazovek tam, juchůůů.. a hlavně jsme nepřehlédnutelní, jak máme oba jako jediný ze všech barevné oblečení :D

odtamtud jsme došli do M and M's world, kde jsem si koupila bombovej hrneček,ze kterýho teda nikdy nepiju, protože je obří, ale stejně ho miluju :D a stál jen 13 doláčů, no nekup to..




a po tomhle všem, když už jsme se dostali na hotel bylo teprve 10 ráno..tak to by šlo, ne? :D takže jsme měli v podstatě celý den před sebou, ale byli jsme tak unavení a uchození, že jsme se šli jen projít do Central Parku, kde jsme navštívili i ZOO a potom jsme prošli celou 5th Avenue, konečně viděli ten mega APPLE a pak už nám došla veškerá energie, tak jsme si šli dát krevetky do Bubba Gumpu (Adam si dal krevetky a já klasicky jen dezert, protože nejím maso, ani ryby a ani krevety :D ) a potom už jsme se jen nějakým způsobem dokodrcali na hotel a šli spát.. ono se to možná nezdá, ale na první den jsme tobo zažili hodně a než to naše mozečky všechno zpracovali, ten ruch, světla, hlasitý zvuky hasičů, sanitek, ty davy lidí, tak nás to úplně vyčerpalo :D

















Myslela jsem si, že články o New Yorku rozdělím jen na dva, ale to asi nejde, já mám takových fotek, že to by byly dva nejdelší články na světě, tak jsem si řekla, že to udělám na víckrát, ale ty další už takhle dlouhý nebudou..doufejme:)

Kdyby vás cokoliv zajímalo, ať už ohledně letenek, hotelu, restaurací, čehokoliv, tak se mě zeptejte, já vám moc ráda odpovím, jen jsem to tu nechtěla zahltit, chtěla jsem dát spíš prostor fotkám :D

Tak se mějte krásně a já už jdu připravovat part 2 :)

Kde mě můžete sledovat:

instagram - smithnicole7
facebook - https://www.facebook.com/xnicolesmithxo/

Komentáře

Oblíbené příspěvky